Guest Ford-ST200 Posted January 1, 2008 Share Posted January 1, 2008 De er vel ikke så ulike de xenon look pærene som Dybvik Trading selger. Men var vel noen inne her et sted som ikke var noe særlig imponert over de pærene, men jeg bytta ut alle mine pærer med sånne fra dybvik, og det blei forsjell, ja. ble hvitere lys. mulig de lyste dårligere, husker jeg ikke, men utseende så bra ut. Vil ikke tro at de som du la link til er noe særlig bedre en de. uten å si det helt sikkert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimsa Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 Nighbraker pærene fra osram lyser i hvertfall veldig bra. Har det på nærlys på min mondeo nå, og philips 30% mere lys på fjærnlysa, mine fjærn og nærlys lyser nå nesten like langt, og nærlysene sprer mere enn fjernlysene Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fåården Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Noen som har erfaringer med disse? haugland.biz du får det du betaler for. Link to comment Share on other sites More sharing options...
b1rken Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Hjelper fint lite om det er xenon look. Kjøper du en bil som ser ut som går fort, så trenger den ikke gå fort.Har hørt masse bra om nightbreaker pærene til osram. De har en stilig reklamesnutt også, du finner den på youtube. Og hvis du skal ha slike xenon look h1 pærer, så får du de 50kr billigere på biltema enn de du linket til lenger oppe. Har selv testet dem, jeg merket ingen forskjell fra orginalpærene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ford-ST200 Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 xenon er tingen. Nå montert det i nærlys, samt grøftelys. Fornøyd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts