Guest chris_2wd Posted November 23, 2007 Share Posted November 23, 2007 (edited) gnisten slår fra fordelernlokke å opp i innsuge.. har vridd på den men den slår over lika vell detter er på selynder 4.. den tenner ikke.. har prøvd å bytta fordelar lokk å plugger å ledninger men hjelper ikke. hvordan skal jeg ordne detta? Edited November 23, 2007 by chris_2wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samatron Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 ?? minte litt om cossie_conditions detta spørsmålet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chris_2wd Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 ingen som har en løsning på detta?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjellathe1 Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 min gjør noe av det samme:( Ford sierra cosworth 91:) Ford sierra 4x4 2,0 91:( Ford Taunus 2,0 79:) Opel Omega 2,6i 91:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chris_2wd Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 hmm litt domt att det skal vare sånn.. er ikke rå å legge nokka i mellom eller noe da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janna Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 (edited) Har du riktig lokk og ledninger til riktig bil? (2wd/4wd) Fra lokk til innsug, eller fra ledning til innsug? Edited November 24, 2007 by Janna Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chris_2wd Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 205 blokk på 4x4 topp. står 2wd fordeler å ledninger på den. gnistrer fra tuppen på fordeleren på uttak på ledning 4 den nærmast motor å opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janna Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 Bytt om topp og bunn Har vel 4x4 topp på 2wd blokk. Har det vært iorden før?Eller har det kommet etter noen har reparert noe? Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chris_2wd Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 det skjedde under pådrag.. 2 gire... 4.5 tusen omdreininger. går bare på tre selyndre ikke bakerse selynder ( 4 ) ser at det slår over ( at det slår en gnist over fra fordeler til toppen ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnes Racing Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 jeg å bror for komme inn med noen deler å se på de,er nok bare en bagatell.bror ha en mistanke ka so gjor de. ps: stempla dine har kommet TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth_ftw Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 ?? minte litt om cossie_conditions detta spørsmålet.. Prøv å hjelp til du istedet for å slenge med kjeften!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts