dohcen Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 skulle bytte dekk på sierraen her om dagen, jekket opp bilen men fikk ikke dratt hjula rundt?!etter mye banning og slåing med slegga så fikk jeg av trommelen men alt ser ok ut der inne...fikk så vidt trommelen på igjen, men som vanlig så er det skikkelig dårlige bremser!virker som at bremsene bak henger på hele tida, og brekket får jeg dratt så vidt det er på første hakk...har hatt trøbbel med bremsene siden i sommer men fylte bare bremsevæske så har det gått greit.nå er det så vidt bremser på bilen og jeg vil ikke kjøre en meter før dette er fixet! noen som har en ide her? Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3
dohcen Posted November 24, 2007 Author Posted November 24, 2007 ingen? Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3
Janna Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 Ødelagte bremseslanger? Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
Peder`n Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 Høres ut som du har problemer med wire...men det at alt så ok ut der inne:....hvordan så trommelen ut?...Og det at hjulet såhvidt ville gå rundt...har du kødda med justeringa da?...vært inni å justert ut skoa for å få av trommelen?... Peder
tuszi Posted November 25, 2007 Posted November 25, 2007 bytt band og pumper. burde også ta å pusse ned rustkanten på trommlen
Guest sofan Posted November 25, 2007 Posted November 25, 2007 Hei har du sjekket den korte armen som wiren er festet i under håndbrekket, den armen pleier å sette seg fast og gjø at du ikke får frigjort og strammet når du drar i brekket.
Recommended Posts