Storfården Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 86 IS motoren min er innimellom noe inni H tungstarta når den er kald og andre ganger ikke.. hjelper ikke å kinne i flere timer engang" når den er som værst, eneste som hjelper da er å døtte den igang å da startern nesten med engang\veldig lett skjønner ikke hva det kan væra.. etter jeg har fått start på den og skal dra på litt fusker den helt til motoren blir varm, det gjør den ikke når jeg får start på den på vanli måte, noe jeg som oftest gjør.. men har skjedd 3ganger på 2uker å bynner å bli lei å stå der om morran noen som har noen idér om hva det kan væra? når den er "varm" startern som ett børseskudd Har gnist (riktignok litt svak så det ut som men da jeg skrudde opp en morra..) og bensin(lukter hvertfall det etterhvert). skal prøve å bytte fordelerlokket og rotoren idag å se om det hjelper, bytta plugga for litt sia.. skal også sies at motoren har stått i ett år, satt den i for 3uker sia, fikk ikke dette problemmet før etter en uke (skal sies at det var da kulda slo til au), den oppførte seg ikke sånn for ett år sia altså.. 81 Taunus 2.0is92 Sierra xr4x4 2.9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Storfården Posted November 22, 2007 Author Share Posted November 22, 2007 hjalp ikke å bytte rotor og fordeler, idag fuska det helt *****.. noen som har en idé om hva det kan væra? 81 Taunus 2.0is92 Sierra xr4x4 2.9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilssen Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 Prøv nye plugga. Failure is only the opportunity to more intelligently begin again. Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts