FitjarRacing Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 heisann.. har ein 89mod 2wd sedan med komplett steg 3 oppsett.. eller 360 om dåke vill so har eg kjøp ny turbo garrett t34 ar 48 tenkte å kjøra mellom 1,4 - 1,6 bar lade trykk men eg lure på kas actuator eg ska velga?? enten - 31 eller - 34 og ka e da so e forskjellen på dei 2 ??
FitjarRacing Posted November 15, 2007 Author Posted November 15, 2007 ingen so har peiling?? ka bør lambda verdien ligga på sånn cirka for at motoren ska ha skikkelig forbrenning å smøring??
grcossie Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Kommer litt ann på om du bløder eller ikke, jeg bruker 31 med bløding, fungerer fint. kjører med 1.7 i trykk.Ved på drag med fullt trykk, bør lambdaen ligge rundt 12.6 mangen ligger litt fetere rundt 11
FitjarRacing Posted November 15, 2007 Author Posted November 15, 2007 hei kommer til og bløde eg og... bruke kun turbosmart bost tee... ikkje noko amal ventil eller noko sånnt... lure vell egentlig på ka so gjer best resultat av - 31 - 34 ?
Guest Ørjan G Posted November 16, 2007 Posted November 16, 2007 Du få vel meir peak me -31 og jamnare trykk me -34?
FitjarRacing Posted November 16, 2007 Author Posted November 16, 2007 hmm okei ja takk for svar vertfall.. nåken so kansje kan svara endo litt bedre??
Verstingen Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 hmm okei ja takk for svar vertfall.. nåken so kansje kan svara endo litt bedre?? bruk 34 aktivator jo strammere jo bedre respons ESCORT COSWORTH 94. MOD . Solgt Ford Focus RS 2010 Mod . "enten du tror du kan,eller du tror du ikkje kan.....så har du rett" HENRY FORD !
cross-box Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 -34 og lamda : 12,8 fordi 34 er bedre enn 31 og som verstingen sier, bedre respons aktiv dyslektiker for oss som liker escort før 1980
kh turbo Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 Bruk 31-, jeg har ikke god erfaring me 34 actuatoren, men kommer an på hva chipet ditt er beregnet for...31 actuatoren, er progresiv det er ikke 34 actuatoren 1986 sierra cosworth "gpa"1980 escort 1600 sport2006 BMW e60 520d2000 Transporter t4 2,5 tdi2002 Subaru wrx sti prodrive1999 Honda Cbr 600f2008 mitsubishi L200
JHS Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 Jeg fikk anbefalt -31 actuator av Motorsport Developments...
Guest ST200evil Posted November 25, 2007 Posted November 25, 2007 så lenge du bruker bleeder vil jeg si du merker liten forskjell da det nå er bleederen som slipper opp trykket der du vil ha det og ikke actuatoren... prøvde begge deler på den forige vingebilen min, gjorde dette på rullende landevei og var ikke no merker forskjell i effekt eller kurve...
alibaba Posted November 26, 2007 Posted November 26, 2007 Men nå er det begrenset hvor mye fjæren i actuatoren klarer å holde igjen, det kan du ikke styre med bleed. x - RS Turbo S2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now