tomnsr Posted November 14, 2007 Share Posted November 14, 2007 Er det dette som er det berømte 5-giret? Noen som har link til ei sprengskisse av gearkassa? Mvh Tom Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted November 14, 2007 Author Share Posted November 14, 2007 Er det noe jeg bør være spesielt oppmerksom på?Svakheter??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapphy Posted November 14, 2007 Share Posted November 14, 2007 så ut til å være et aldeles tannløst 5.gir ja.. er det svakeste i hele kassen, så ikkje så unormalt at det ryker. Racefix kan overhale den for en rimelig penge, ring Tor Yngve på 92694942 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted November 14, 2007 Author Share Posted November 14, 2007 Er det samme innmat i mustang utgaven av T-5? Kan man bruke overhallingskitt derifra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapphy Posted November 14, 2007 Share Posted November 14, 2007 det finnes et utall forskjellige versjoner av T5 kassen, den som står i cossie heter WC, world class.. usikker på om mustangdrevet passer. Spør Tor Yngve på telefonnummeret over :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Freddie Posted November 15, 2007 Share Posted November 15, 2007 hvis du skulle gi opp,så selg billig til meg da vel Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted November 15, 2007 Author Share Posted November 15, 2007 Jeg er ikke kjent for å gi opp! Det skal være sikkert Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted November 15, 2007 Share Posted November 15, 2007 Er det noe jeg bør være spesielt oppmerksom på?Svakheter???Se her! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trones... Posted November 19, 2007 Share Posted November 19, 2007 Hey Tom... Har en søt liten "fil" til t5 kassa.. Pling på meg på MSN så sender jeg den over til deg Mvh. Trones...87. Merkur XR4TI.06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci. HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egil Posted November 19, 2007 Share Posted November 19, 2007 http://www.siipicossu.com/manuaaleja/manuaalit.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted November 20, 2007 Author Share Posted November 20, 2007 Takker:-) Jeg har foresten kjøpt meg overhallingskitt til BORG WARNER T5 WORLD CLASS...Håper det er riktig kasse Det fins billige kitt i usa, Betalte selv 270,99$ vist noen er på utkikk så kan de sende meg en pm. Det kan godt hende jeg har dumma meg ut nå! men her kjøpte jeg mitt kitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
as. Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 Du bør sjekke dreva nøye før du overhaler den innmaten du viste bildet av, særlig drev på ingående aksel og det største på kubben (4gear). Mistenker at disse er mye slitt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted November 22, 2007 Author Share Posted November 22, 2007 Det har jeg gjort. Alle dreva er bra, bortsett fra 5 gear. Det har jeg kjøpt nytt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts