teto Posted November 10, 2007 Posted November 10, 2007 god vinterbil å ungdomssbil selges:) tar seg godt fram på vinteren. hjullagrene framme er gåen,men er bestilt nye:)abs"n fungerer ikke helt,skal inn på verksted å sjekke hva det er som er feil.. er webasto på biln.. selges eller byttes i anna 4x4 eller i en sedan,kanskje ungdomssbil.. KM 258000 Står i Troms Årsmodell 1989 Karosseri Coupe Kjøretøygruppe Personbil (4x4) Motoreffekt 145hk Drivstoff Bensin Gir Manuelt gir Ant dører 5 Ant seter 5 Farge Blå ABS Alu. felger EU-godkjent El. just.speil El. vinduer x 2 Hengerfeste Kurve/tåkelys Nedfellb. baksete S./V. hjul Sentrallås Servo Soltak Varmeseter kontakt meg så sende jeg bilder
a.cosworth Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis. Prisantydning. Emneoverskriften skal tydelig fortelle hva som skal selges eller kjøpes. Annonseteksten for biler til salgs (unntatt hele delebiler) skal inneholde følgende.Hele modellnavnet og motorstørrelse.Årsmodell. Karosseritype, og antall dører. Kilometerstand. Farge utvendig. Girsystem, som manuell eller automat.Noen linjer om tilstanden, og eventuelle mangler/defekter. Mangler er også slik som,ikke skilter eller ikke utført/godkjent periodisk kjøretøykontroll, og/eller ikke betalt årsavgift. '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
Guest Tipi Posted May 25, 2008 Posted May 25, 2008 god vinterbil å ungdomssbil selges:) tar seg godt fram på vinteren. hjullagrene framme er gåen,men er bestilt nye:)abs"n fungerer ikke helt,skal inn på verksted å sjekke hva det er som er feil.. er webasto på biln.. selges eller byttes i anna 4x4 eller i en sedan,kanskje ungdomssbil.. KM 258000 Står i Troms Årsmodell 1989 Karosseri Coupe Kjøretøygruppe Personbil (4x4) Motoreffekt 145hk Drivstoff Bensin Gir Manuelt gir Ant dører 5 Ant seter 5 Farge Blå ABS Alu. felger EU-godkjent El. just.speil El. vinduer x 2 Hengerfeste Kurve/tåkelys Nedfellb. baksete S./V. hjul Sentrallås Servo Soltak Varmeseter kontakt meg så sende jeg bilder Hva skal du ha igjen for den da??? Hvis den ikke er solgt allerede da;)
Cossie270 Posted May 25, 2008 Posted May 25, 2008 Send meg bilder på flenna-h@online.noHva er prisen??Int i Mondeo 4x4 stv?
Recommended Posts