17m rs V6 Posted November 10, 2007 Posted November 10, 2007 Det er ikke hver dag man ser en 2 dørs granada mk2 til salgs. hadde vært et bra prosjekt, men det blir for langt for meg å dra å se på den og sliter med plass mangel, håper noen tar vare på en sånn bil. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1693758
HaavardPYA Posted November 10, 2007 Posted November 10, 2007 Skrotnissen her på forumet som selger. Håvard Humberset 1985 Ford Granada 2,8 Ghia1977 Ford Capri 2,0 S
Gran Posted November 10, 2007 Posted November 10, 2007 Står en slik i Nordland hvis noen er interesert.Nyoverhalt 2.3 Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...
Skrotnissen Posted November 11, 2007 Posted November 11, 2007 Bilen er bra den. Helt ærlig. Det som er av rust synes. Hatt ut gulvteppe og alt for å sjekke. Ikke tegn til koking rundt jekkfester engang. Reservehjulsbrønn, alle de vanlige stedene de ruster først er strøkne. Bilen er totalt usveisa! Eneste jeg vet er at bakskjermene er omlakkert. Noe som synes godt med den matte lakken. Hadde kjempeplaner for denne. Se for dere candyrød, lav i trynet, høy i rompa. Rs vinge, 2,8i leppe, laksetrapp, spredere og tusenmetringer. Også 7,5x15 pentahjul. Ikke mere som skal til for å få en bil som garrantert snur 80% av alle hoder en kjører forbi! -Enhver ting kan alltid gjøres bedre enn den blir gjort. -Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. -Kvalitet betyr å gjøre det riktig når ingen ser på. Henry Ford
Guest ZeroCool Posted November 21, 2007 Posted November 21, 2007 hehe så enig så enig....men skrot:p kommer over på lørdag vi...ser på skuta...å du vet jeg skal ha den:p å du vet du skal ha 17m:p
Skrotnissen Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 Haha, vi får se på det da vetth -Enhver ting kan alltid gjøres bedre enn den blir gjort. -Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. -Kvalitet betyr å gjøre det riktig når ingen ser på. Henry Ford
granadaLS Posted May 25, 2008 Posted May 25, 2008 har to dørs selv. du finner ingen tøffere bil enn det
Recommended Posts