MrFord Posted November 4, 2007 Posted November 4, 2007 (edited) hei, jeg driver å bygger om sedan gasseren (i avataren) om til is etter litt for mye faenskap fra den helvettes gasser dritten.så der hvor ledningsnettet til isen (er i fra MK1 med motorcraft) skal kobles på bilens nett, er ikke kontakten der i bilens nett.Det er en kobling med 5 ledninger og en liten singel en.Noen som har noe innspill? er denna ledningen som skal kobles inn i bilen Edited November 4, 2007 by MrFord “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
Sierra2.0I Posted November 4, 2007 Posted November 4, 2007 Er kontakt til div følere som vanntemp og olje osv.. Husk og strekke opp ledning fra den svarte ledninga på kontakten dertil tenningslåsen, hvis ikke får du ikke gnist til plugga..
MrFord Posted November 4, 2007 Author Posted November 4, 2007 (edited) ok, men veit du hvem som er hvem.... om noen har et koblings skjema på is ledningsnettet og gasser ledningsnettet så jeg veit hvor jeg skal koble de forskjellige ledningene...?... og med svart ledning, mener du på den til venstre eller den til høyre på bildet Edited November 4, 2007 by MrFord “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
Sierra2.0I Posted November 4, 2007 Posted November 4, 2007 Det skal gå en tynn svart ledning inn i den kontaktn me 5 pinner på..Er ikke helt sikker på hvem som er hvem, tror det kan være, samme fargerpå ledningene på IS-nettet som på forgasser-nettet, kommer ikke på det i farta nå
MrFord Posted November 4, 2007 Author Posted November 4, 2007 ok, da er jeg med. men noen som har eller veit om koblingsskjemaer på nettet på de to el netta... så får jeg gjort detta sikkelig. “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
MrFord Posted November 7, 2007 Author Posted November 7, 2007 har funnet koblingsskjemaer.. og satt en kamerat på saken. så snart har vi løsningen. skal lage en tråd på dette når alt er satt sammen og alt funkerer som det skal så folk kan gjørra det samme uten å slite så mye som det jeg gjør.. “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
Recommended Posts