Jump to content

selges

Recommended Posts

Guest ojrogne
Posted

selger mitt anlegg som står i en 2.0is.. grunnet? har vraket bilen..hehe

cd-spiller: alpine ..er 4-5 år gammel, men spiller bra og gir fin lyd....(litt problemer med enkelte brennte cd'er...)m/kontroll..

høgt foran: 2-veis focal 6.5 " b.elemnt, spiller bra

bak: 6*9 focal...spiller og fint og bra

forsterker: audison 5-kanals...vet ikke helt effekt.men drver hele anlegget VELDIG bra..

sub: 2x 10" cerwin wega i kasse (trykkamer 112 l) dette var de groomeste i 99...spiller utrolig fint, med bra trøkk..

samlet pris: 5-6000 / bud (nypris 20 000)

ojrogne@start.no 41213901

kan fåes med komplett dørtrekk foran og hattehylle kabler...osv...ålesund

• 2 weeks later...
Guest IsTurbo_audioBurn
Posted

hei

jeg har pioneer MP3spiller med omega frontsett og 6*9 i bak. 2*12 RF subber med ei sinnsyk monoblokk og et par kondiser. Clarion DVD med 5.6"(****!) skjerm

har et spm. til hugoh! Når du lakka inne i bilen... hvilken lakk brukte du? å hvordan gikk du fram med å flytte spilleren dit? støypte du nytt dashbord eller var det en vinkelsliper med i bildet...? har gjort no lignende tidligere jeg å det ble mildt sagt ikke no suksess....

å et generelt spm. har noen noen erfaringer med gjennom siktige kasser? om dette er i hele tatt mulig mens du opprett hilder trykket? hvilken matriale kan brukes?

Guest JvhCossie
Posted
å et generelt spm. har noen noen erfaringer med gjennom siktige kasser? om dette er i hele tatt mulig mens du opprett hilder trykket? hvilken matriale kan brukes?

Bruker 15mm plexiglass... dette blir som 30 mm spon ca.... bruker du i tillegg avstivninger inni er det ikke noe problem.... B)

Guest CossieX
Posted

Hva skal du ha for focal front høytallerne? har du no bild, eller link til en side med info om de?

MVH

Terje