Guest -FesteR- Posted November 3, 2007 Posted November 3, 2007 Noen som vet om en kraftigere dynamo som uten alt for store modifikasjoner vil passe på 2,8 motoren? Leste i bilstereo delen at noen har brukt 150 ampers dynamo fra peugeot boxer på firer'en, vil den uten store modifikasjoner passe på colognen og? Eller vet dere om noen andre sterke dynamoer (150-200amp) som passer uten for mye jobb? Lars-Erik
TurboX Posted November 5, 2007 Posted November 5, 2007 Noen som vet om en kraftigere dynamo som uten alt for store modifikasjoner vil passe på 2,8 motoren? Leste i bilstereo delen at noen har brukt 150 ampers dynamo fra peugeot boxer på firer'en, vil den uten store modifikasjoner passe på colognen og? Eller vet dere om noen andre sterke dynamoer (150-200amp) som passer uten for mye jobb?Lars-Erik Jada Ta en titt på sidene til summit racing. Der hadde de store dynamoer, husker ikke helt, men mener den største var på 350 amp www.summitracing.com mener jeg adressen er. -TurboX- '91 Sierra IS Turbo *prosjekt* '79 Capri 2.8 *prosjekt* '86 BMW E30 320i *kommende prosjekt* '86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*
Guest -FesteR- Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 Jeg har kikka på mange av de dynamoene de har der, men vil de passe uten for mye plunder?
TurboX Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 Skal vel være bolt on de. US spec 2.8 har jo samme blokka. Om du tar vare på festebraketter og slikt fra den gamle så burde vel det gå greit, tror du ikke? Har lurt på å bestille en derfra selv. -TurboX- '91 Sierra IS Turbo *prosjekt* '79 Capri 2.8 *prosjekt* '86 BMW E30 320i *kommende prosjekt* '86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*
Count Posted March 3, 2008 Posted March 3, 2008 http://store.summitracing.com/partdetail.a...r=1#ApplicationNice! Lyst på en sånn, og koster INGENTING heller! 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Recommended Posts