dohcen Posted November 2, 2007 Share Posted November 2, 2007 hei...åssen har dere med morettelykter gjort det??? jeg har morettelykter på min sierra sedan men får ikke plass til cosw grill?!ser ut som om jeg må skjære i enten lykter eller grill for å få plass.og det er uaktuelt å skjære i lyktene! Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted November 2, 2007 Share Posted November 2, 2007 Du må skjære i lampene dine for at den skal passe.. Blir jo ikke synelig uansett.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcen Posted November 2, 2007 Author Share Posted November 2, 2007 Du må skjære i lampene dine for at den skal passe.. Blir jo ikke synelig uansett.. har ikke lyst til det da...er dyre nok de morettelyktene så har ikke lyst til å ødelegge de Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted November 2, 2007 Share Posted November 2, 2007 Eller modde en orginal sierra grill. Like greit og enkelt. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcen Posted November 2, 2007 Author Share Posted November 2, 2007 hmmm kjøpte meg en cosw grill fordi jeg ikke ville ha en moddet org grill Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted November 2, 2007 Share Posted November 2, 2007 Nei men det er ingen annen utvei for og få dem til og passe sammen med cosworth grillen. Ingen ting som blir ødelagt eller noe sånt så.. Bare litt plastik fra lampene som forsvinner. Blir jo ikke synelig engang jo.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommelom Posted November 3, 2007 Share Posted November 3, 2007 Her ser du min bil med modda orginalgrill. Svart netting bak Ford merket. Er da ikke så ille det? Hvertfall ikke hvis du ikke vil skjære i lyktene dine. [-] 98 BMW 520 IA [x] 90 Sierra 2.0 DOHC <--- Prosjekt [x] 85 Nissan Micra 1.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts