FrodeH Posted October 28, 2007 Posted October 28, 2007 Ønsker å kjøpe cosworth topp. Fra 88 til 93mod er interessant. Bør vere komplett og helst ikkje vert planet. 90093746, f.hauge@online.no Eikefjord - Sogn og Fjordane.
Cosworthking Posted October 30, 2007 Posted October 30, 2007 Ønsker å kjøpe cosworth topp. Fra 88 til 93mod er interessant. Bør vere komplett og helst ikkje vert planet. 90093746, f.hauge@online.no Eikefjord - Sogn og Fjordane. hei jeg har en 2wd topp til salgs, den har gått ca 400-500 mil etter jeg bytta vemtil løftere..den har vært planet en gang etter det jeg veit.eneste er at festene til innsuget er knekt av på alle 4 innsugs kanalene, skulle ikke være no problem å få de sveiset på etter det jeg har hørt..lagde en tråd om det her inne for en stund siden.. alle 4 bitene er like som på bilde her.selges 2500kr ole
grcossie Posted November 7, 2007 Posted November 7, 2007 hei jeg har en 2wd topp til salgs, den har gått ca 400-500 mil etter jeg bytta vemtil løftere..den har vært planet en gang etter det jeg veit.eneste er at festene til innsuget er knekt av på alle 4 innsugs kanalene, skulle ikke være no problem å få de sveiset på etter det jeg har hørt..lagde en tråd om det her inne for en stund siden.. alle 4 bitene er like som på bilde her.selges 2500kr ole Hvordan har du fått til å knekke de ?
Cosworthking Posted November 8, 2007 Posted November 8, 2007 hei jeg har en 2wd topp til salgs, den har gått ca 400-500 mil etter jeg bytta vemtil løftere..den har vært planet en gang etter det jeg veit.eneste er at festene til innsuget er knekt av på alle 4 innsugs kanalene, skulle ikke være no problem å få de sveiset på etter det jeg har hørt..lagde en tråd om det her inne for en stund siden.. alle 4 bitene er like som på bilde her.selges 2500kr ole til opplysning denne toppen er solgt.. begynner å bli lei av alle hendvendelsene..
Janna Posted November 8, 2007 Posted November 8, 2007 til opplysning denne toppen er solgt.. begynner å bli lei av alle hendvendelsene.. Rediger der du har skrevet at den er tilsalgs da hvis du er så fryktelig lei.... Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
Cosworthking Posted November 8, 2007 Posted November 8, 2007 (edited) Rediger der du har skrevet at den er tilsalgs da hvis du er så fryktelig lei.... har kun skrevet det her da så må de ha fått tlf nr mitt fra en annen til slags annonse Edited November 8, 2007 by Cosworthking
Recommended Posts