Jump to content

Byttet Tempratur Føler I Dag På Min


Guest svenno

Recommended Posts

Heia byttet tempratur føler på min mondeo i dag,og nu funker tempraturnåla inn i bilen

 

men det som er problemmet nu er at det virker ikke som bilen sirkulerer vannet lenger,før er ikke noe trøkk i ekspansjonstanken og den blir kun litt varm,men har fin tempratur inni bilen.det er kom en del kjølevann ut når jeg byttet denne tempraturføler men sjønner ikke kofør det ikke blir noe trøkk i tanken eller at jeg må fylle etter noen ting og tempraturnåla står rett opp på normal

 

noen som veit ka som kan være feil da?

Link to comment
Share on other sites

Får prøve det,bilen sto lenge og gikk men sjedde liksom ikke noen ting

 

prøver på nytt i morra og ser om det skjer noe da,hadde ikke varmeaperatet på fult så

Link to comment
Share on other sites

Kor lenge må bilen stå og gå cirka før den åpner skikkelig,trur den sto og gikk i cirka 10-15min og det blei skikkelig varmt inne i bilen

Link to comment
Share on other sites

jeg har vært med på å lufte kjølesystemet mitt flere ganger, en gang sprakk en slange i systemet, så jeg måtte fylle på og kjøle helt opp.. iallefall, jeg skrudde på motoren, og lot den gå med MAX på kjølevæsketanken med lokket av, og den sto vel kanskje i 15-20 min før nåla gikk helt opp på rødt og vifta starta, da satt jeg på lokket og lot motoren stå enda mer og sirkulere.. så var det vel greit.. har ikke hatt noe problemet pr i dag.. med unntak av at denigjen lekker litt.. fra hvor aner jeg ikke :P

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

 

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...