RH-Racing Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 har knekt dette røret tvers av, det lille som går inn på pumpa... Dette skjedde da jeg var i skien. Måtte hjem.Kjørte 4,5 mil ca med dette slik. Er servopumpa gåen da? Og er dette røret å finne på servo til vanlig sierra?Var en kjapp tur på hoggeren istad, men fant kun en sierra med servo i farten, og den koblinga var annerledes... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 Du må nok ha deg ny pumpe ja. Er ikke pumpa lik som på dohc da? Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 Jeg kjørte Isen min langt uten olje på pumpa. Gikk bra med den. Der å knakk røret der ditt har gjort. Sveiset på igjen banjoen, blei faktisk tett det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RH-Racing Posted October 19, 2007 Author Share Posted October 19, 2007 hva slags sveis da? mig eller tig? har ikke peil på sveis, hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 Mig. En kompis av meg sveiset det på null,nix. Er ihvertfall verdt et forsøk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RH-Racing Posted October 19, 2007 Author Share Posted October 19, 2007 oki, da skal jeg prøve å få det sveiset:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ford Gnomen Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 Stikk på TESS og få lagd en ny slange. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 Min holdt ikke med slange. Fryktelig til trykk i systemet der.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egil Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 kan prøve og slaglodde pinner med sveise gass , prøvet dette på lignende ting Link to comment Share on other sites More sharing options...
capri-rs Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 oki, da skal jeg prøve å få det sveiset:) hvor holder du til?? har røyr til deg. "Understeer" is when you hit the fence with the front of the car."Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car."Horsepower" is how fast you hit the fence."Torque" is how far you take the fence with you. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slåstad RS Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 Skal du på Tess , må du ikke si at det er til servo.Har prøvd , og ble nektet hjelp. De hadde vistnok ikke lov til å lage servoslanger.Reiste til slutt på en annen Tessavdeling og sa det var til et løftebord....Servopumpa er den samme som på Dohc. Aldri noe godt uten at det er galt for noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 Skal du på Tess , må du ikke si at det er til servo.Har prøvd , og ble nektet hjelp. De hadde vistnok ikke lov til å lage servoslanger.Reiste til slutt på en annen Tessavdeling og sa det var til et løftebord....Servopumpa er den samme som på Dohc. riktig det tess har meget strenge rutiner på at rør til servo lages ikke skulle en ansatt gjøre det får han faktisk sparken HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest isse Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 Eg hadde samme skade som deg, eg gikk bare på et lokalt båt verksted og dei sveiste det uten problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samatron Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 riktig det tess har meget strenge rutiner på at rør til servo lages ikke skulle en ansatt gjøre det får han faktisk sparken hvorfor?jeg har fått laget nye servoslanger, kuttet ut kjølesløyfa og brukte servokjøler fra m-menz. gikk greit det..men jeg fikk aldri direkte spørsmål hva det skulle brukes til. jeg sa bare det var hydralikk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts