vsdracing Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 Janna på forumet bremste jo? Etter du var gått. Sant det Janna sier, skal ikke bli turbo diskusjon dette.De fikk ikke papirene nei, de kom i etterkant. -Arneja det vet jo jeg også det at papirene kom senere.jeg var der til det var ferdig. men var ikke det jeg mente. mente at de har jo papirer nå. VSD RACING http://www.hordaland-cosworth-club.com sierra cosworth 4x4 sedan 91mod sierra cosworth stv 92mod Toyota Supra twin turbo 94 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 1. Ja og det er det også. Bilene tilbringer mer tid på veien enn i rullen og der vises forskjellene mer tydelig og det har folk nevnt flere ganger her. 2. Det er fordi at det er vanskelig for oss alle å omsette kurvene på ett papir til praktisk opplevelse. 3. Du får ringe selv for å få høre ALT som ble sagt i stedet for bare å refere deler av det, gjengitt av en annen. Du mangler info. 4. Trodde etterhvert at man nå forstod at det som er av aller minst betydning er det PUNKTET på kurven som angi maks effekt. Areal under kurven! 5. Javel? Hvor? Pelle, nå må du virkelig begynne å rulle inn puppen asså... To far gone har her gjengitt alt ordrett slik jeg fikk det fortalt av NTS, så kansje DU trenger å friske opp litt med en tlf til de... Makan til pissprat burde du holde deg for god til... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
just4fun Posted October 20, 2007 Author Share Posted October 20, 2007 Er vel derfor han skulle hatt nytt navn... Men Er noen fornøyd eller missfornøyd med resultatet da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggo Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 jeg får vel si meg rimelig fornøyd me resultatet mitt, bare synd det ikke funker like bra på veien som på rulla. satser på en mer vettug ny turbo til våren, helst med samme spool up og høyere effekt Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy w Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 var langt bedre enn forventet med fusking, men langt dårligere enn forrige motoren. Men men.. får ta det til neste år.. er vel egentlig fornøyd slik bilen oppførte seg.Er det noen som har fått snakket med polly på hvilke måte han målte drivverkstapet? Sierra Cosworth 4x4 Limited Edition 73/700Escort CosworthEscort CosworthFord SVT LightningMB Vito 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
just4fun Posted October 20, 2007 Author Share Posted October 20, 2007 er vel på samme måte alle andre regner jeg med. men får ikke målt med belastning, og må derfor ta med i regnestykket etterpå Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_xr2i Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 Denne er min Portet topp, lyseblå dyser, Pace rs500 kjøler, T34 med .48 eksos, 1.7 i maks ladetrykk, "feil" chip (til en annen turbo)+ sannsynligvis sprekt topp. Vet ikke hvilken innvirknig det kan ha hatt.. morro å se bremsing med en slik turbo da jeg har lik , men kjører 803 dyser jeg da ..... 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now