Escort RST WRC Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 Gratulerer med fine tall da folkens Irriterende å gå glipp av den dagen der... Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 http://www.pollymotorsport.no/index.php?va...mp;nyhets_id=22 alle papirene Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy w Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 Aldri i livet om den sinsykt trege motoren jeg har med fusk og alt det tullet yter over 300hk.. noen som fikk med seg hvordan polly målte drivverketstapet?? Sierra Cosworth 4x4 Limited Edition 73/700Escort CosworthEscort CosworthFord SVT LightningMB Vito 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy w Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 den er ikke det spor bedre heller dårligere men kan vel skylde på dårlig motor sikkert ta en liten titt på momentet på 3500rpm. T-34 med portet topp har her 340+nm og krx med std topp 355+nm. det ble forøvrig brukt make boostcontroller. Min stod på det roligste oppladingen for å forhindre fusk noe polly sa den gjorde.. hva just4fun sin gjør vet bare han. se gjerne også på 3000rpm hvor t34 har ca 225nm og krx400 har 250nm. så kan dere jo diskutere hvor mye dere vil, men i bunn så var jo faktisk denne motoren som er boss som de fleste fikk med seg faktisk sterkere enn en av de klart bedre motorene der ute som i tillegg er portet. Sierra Cosworth 4x4 Limited Edition 73/700Escort CosworthEscort CosworthFord SVT LightningMB Vito 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge87 Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 hmm, ingen tvil på papirene at tommy w sin er raskere i spolup og mere moment sterk i begynnelsen når man sammenligner med just4fun sin, + mindre ladetrykk på tommy sin, og ikke minst en forferdelig kip motor situasjon, blei gira nå på å se tommy sin med samme ladetrykk og "friskmeldt" motor Bruksbil: 2005 E-61 Bmw 535dat M-SportUnder bygging: Escort F-40 4x4 1Uzfe Twin Efr 6258 WRC understell, Quaife Seq q-69 + masse grommt På passionford Dette forumet mangler styring...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 ta en liten titt på momentet på 3500rpm. T-34 med portet topp har her 340+nm og krx med std topp 355+nm. det ble forøvrig brukt make boostcontroller. Min stod på det roligste oppladingen for å forhindre fusk noe polly sa den gjorde.. hva just4fun sin gjør vet bare han. se gjerne også på 3000rpm hvor t34 har ca 225nm og krx400 har 250nm. så kan dere jo diskutere hvor mye dere vil, men i bunn så var jo faktisk denne motoren som er boss som de fleste fikk med seg faktisk sterkere enn en av de klart bedre motorene der ute som i tillegg er portet. ja du har rett i det du skriver , men i tillfelle så var jo ikke heller den andre motor tipp topp etter hva eier skrive . men kruven videre opp er jo dårlig i forhold men kan jo være den motoren din som er så klein ?? men som sagt kjøpt og plukka opp en utslitt 2wd motor med allverdens slakk greide likevel og dra ut 320 hk med org t3 . 15 og 25 nm er vel ikke noe revolusjon heller he he men vente jo spent på ny bremsing når motor er bygd opp jeg tror det er mulig du får rask oppspoling og bra moment i bunn men vil mangle det siste på topp??men du har jo alle muligheter til å vise hele forum at du har den beste løsninga HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy w Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 ja du har rett i det du skriver , men i tillfelle så var jo ikke heller den andre motor tipp topp etter hva eier skrive . men kruven videre opp er jo dårlig i forhold men kan jo være den motoren din som er så klein ?? men som sagt kjøpt og plukka opp en utslitt 2wd motor med allverdens slakk greide likevel og dra ut 320 hk med org t3 . 15 og 25 nm er vel ikke noe revolusjon heller he he men vente jo spent på ny bremsing når motor er bygd opp jeg tror det er mulig du får rask oppspoling og bra moment i bunn men vil mangle det siste på topp??men du har jo alle muligheter til å vise hele forum at du har den beste løsninga har aldri sagt jeg har den beste løsningen. Det er flere her som det virker som har nektet på at denne turboen er kvikkere enn T34 i bunn og dette er jo bevis på at den er det. og hvertfall når det faktisk kjøres lik boostcontroller. Eneste jeg vet er at denne motoren går så dårlig at det rett og slett ikke er gøy å kjøre bilen engang.. gadd ikke kjøre på bane søndagen pga den er så treg.. Dette er jo da iforhold til hvordan den gikk.. tenkte jeg skulle ta en ny test med performance boxen min og da vil jeg jo få ut kurver som viser hvor mye tregere den går. Ang effekt i motor så synes jeg det var VOLDSOMT mye og hvertfall iforhold til hva som er på hjulene. Derfor jeg lurer på hvordan han målte tapet og når. Ang just4fun sin motor så vet jeg ikke allverdens om den, men det var vel faktisk den motoren som laget klart minst blårøyk under nedbremsingen etter pullet... min var vel av de verste. dette viser jo gjennomslag, ventiltettninger og andre lekkasjer inn i sylindrene.. eneste som kanskje var bedre var vel janna sin. tror faktisk ikke den røykte i det hele tatt. Ny motor blir det, men jeg har ikke fått alle valg og hvem som skal bygge enda. Sierra Cosworth 4x4 Limited Edition 73/700Escort CosworthEscort CosworthFord SVT LightningMB Vito 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
just4fun Posted October 18, 2007 Author Share Posted October 18, 2007 (edited) Legg merke til hvordan ladetrykk-kurven til de grader bestemmer hvordan dreiemomentkurven blir. God ladetrykk kontroll er derfor svært viktig for å få ett godt resultat og dette er kraftig undervurdert, dessverre. Her er det mye å hente for forholdsvis lite utlegg og jeg drister meg til å anbefale at man setter fokus på dette.Jeg har latt meg fortelle at Alex har en kammerat som har en Cosworth som er endal raskere enn hans. Dessverre står denne pga knekt gearkasse.Hvorfor? Toppfarten på 2wd og 4x4 Cosworth sedan er vel den samme? Dette tilsier da at det ikke mer enn 16 hk forskjell i driverkstap i originaltoppfart.Her må Polly eller noen inn på banen å forklare dette fordi at 378 Hk DIN på grønndyser er "uhyggelig" mye. Ca. 350 hk låter mer realistisk. Legges det for stort drivverkstap til hjuleffekten når det er 4x4 pga den ekstra vekten i drivverket kanskje? Trodde du driverkstapet er et fast antall hk på en bil. Det er i såfall feil. Jo mer hk jo mer tap. hadde jeg f.eks kjørt med en kasse med rettskårne drev ville jo tapet vært mindre. Mener polly hadde 1407 hk i sin motor, tror du da han har rundt 1380 hk på bakhjulene??? Jeg tror han gjerne har litt mindre enn det.... eller? Ang min motor, så er det bare meg som vet hva som er gjort.. men toppen jeg har på , det er en org topp med 4x4 manifoil jeg kjører med akkurat nå. jeg har også orginal wg klokke. Jeg trodde jeg hadde 378 hk, jeg tok litt feil. Det tar jeg på meg, det riktige er 385, men kan ikke akkurat si det plager meg... lurer og på om den 400 turboen holder til like mye effekt som en t34. PÅ EN ORGINAL MOTOR. Ikke en spesial motor som er bygget etter turboen. Dessuten har jo min og tommy sin samme ladetrykket. Det tallet som står er jo bare en peak, ikke det at det betyr noe... ang den røyken... det er ikke alle som kjører med ventilen på innsuget... jeg har tatt min vekk Edited October 18, 2007 by jusf4fun Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy w Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 (edited) Trodde du driverkstapet er et fast antall hk på en bil. Det er i såfall feil. Jo mer hk jo mer tap. hadde jeg f.eks kjørt med en kasse med rettskårne drev ville jo tapet vært mindre. Mener polly hadde 1407 hk i sin motor, tror du da han har rundt 1380 hk på bakhjulene??? Jeg tror han gjerne har litt mindre enn det.... eller? Ang min motor, så er det bare meg som vet hva som er gjort.. men toppen jeg har på , det er en org topp med 4x4 manifoil jeg kjører med akkurat nå. jeg har også orginal wg klokke. Jeg trodde jeg hadde 378 hk, jeg tok litt feil. Det tar jeg på meg, det riktige er 385, men kan ikke akkurat si det plager meg... lurer og på om den 400 turboen holder til like mye effekt som en t34. PÅ EN ORGINAL MOTOR. Ikke en spesial motor som er bygget etter turboen. Dessuten har jo min og tommy sin samme ladetrykket. Det tallet som står er jo bare en peak, ikke det at det betyr noe... da må jeg beklage, men de gangene jeg har snakket med deg så har du sagt portet topp. du vet nok bedre enn meg hva du har.. ser du på ladetrykkskurvene så har du temmelig lik ladetrykk som jeg har peak. vet du hvordan og når han målte drivverket? og ang dette så lurer jeg veldig på hva som lager mer motstand i samme drivverk og hjul om du har 400 eller 450nm i samme motor. Edited October 18, 2007 by tommy w Sierra Cosworth 4x4 Limited Edition 73/700Escort CosworthEscort CosworthFord SVT LightningMB Vito 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janna Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 (edited) I følge eieren sa Polly at Volvoen var best så langt denne dagen, og den ble bremset ganske mot slutten tror jeg. Ille at dagens sterkeste bil har 8v motor med forgassere på hjemmelaget innsug, standard tenningsanlegg med sterkere fjærer i fordeleren, 2 stk moped dyser som tillegssprut og 2,5" eksos. Min ble bremset etter, og i følge Polly kom da bilen som ville yte mest I forhold til papirene skjedde jo ikke det, mest pga mitt valg av "liten" turbo.... Nå skal toppen av for å fohåpentligvis finne en sprekk.Når alt er ok, kunne jeg godt tenkt meg å bremse med 2 forskjellige turboer for å se hvor mye det er å hente... Edited October 18, 2007 by Janna Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPL Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 Min ble bremset etter, og i følge Polly kom da bilen som ville yte mest I forhold til papirene skjedde jo ikke det, mest pga mitt valg av "liten" turbo.... Nå skal toppen av for å fohåpentligvis finne en sprekk.Når alt er ok, kunne jeg godt tenkt meg å bremse med 2 forskjellige turboer for å se hvor mye det er å hente... Ja, Polly var klar der. Tror han så fram til å få den inn igjen etter første forsøket. Definitivt potensiale i den der ja! Hvilke ladetrykk hadde du på det pullet som ga best resultat? 1998 Volvo S80 - 231hk Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 har aldri sagt jeg har den beste løsningen. Det er flere her som det virker som har nektet på at denne turboen er kvikkere enn T34 i bunn og dette er jo bevis på at den er det. og hvertfall når det faktisk kjøres lik boostcontroller. Eneste jeg vet er at denne motoren går så dårlig at det rett og slett ikke er gøy å kjøre bilen engang.. gadd ikke kjøre på bane søndagen pga den er så treg.. Dette er jo da iforhold til hvordan den gikk.. tenkte jeg skulle ta en ny test med performance boxen min og da vil jeg jo få ut kurver som viser hvor mye tregere den går. Ang effekt i motor så synes jeg det var VOLDSOMT mye og hvertfall iforhold til hva som er på hjulene. Derfor jeg lurer på hvordan han målte tapet og når. Ang just4fun sin motor så vet jeg ikke allverdens om den, men det var vel faktisk den motoren som laget klart minst blårøyk under nedbremsingen etter pullet... min var vel av de verste. dette viser jo gjennomslag, ventiltettninger og andre lekkasjer inn i sylindrene.. eneste som kanskje var bedre var vel janna sin. tror faktisk ikke den røykte i det hele tatt. Ny motor blir det, men jeg har ikke fått alle valg og hvem som skal bygge enda. tror du har rett i at den er kvikkere i bunn tvile ikke på det i grunnen . det jeg lurer veldig på er om du kan få samme draget mot topp ?? min bil drar til sperra (6900) uten og måtte sitte og vente he he ikke det at man abselutt må dra helt ut men greit å ha krefter hele veien ikke bare fra start og dermed en krurve som faktisk falle mot topp ?? HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 1. Trodde du driverkstapet er et fast antall hk på en bil. 2. Det er i såfall feil. 3. Jo mer hk jo mer tap. hadde jeg f.eks kjørt med en kasse med rettskårne drev ville jo tapet vært mindre. 4. Mener polly hadde 1407 hk i sin motor, tror du da han har rundt 1380 hk på bakhjulene??? Jeg tror han gjerne har litt mindre enn det.... eller? 5. Ang min motor, så er det bare meg som vet hva som er gjort.. men toppen jeg har på , det er en org topp med 4x4 manifoil jeg kjører med akkurat nå. 6. jeg har også orginal wg klokke. Jeg trodde jeg hadde 378 hk, jeg tok litt feil. Det tar jeg på meg, det riktige er 385, men kan ikke akkurat si det plager meg... 7. lurer og på om den 400 turboen holder til like mye effekt som en t34. PÅ EN ORGINAL MOTOR. Ikke en spesial motor som er bygget etter turboen. 8. Dessuten har jo min og tommy sin samme ladetrykket. Det tallet som står er jo bare en peak, ikke det at det betyr noe... 9. ang den røyken... det er ikke alle som kjører med ventilen på innsuget... jeg har tatt min vekk 1. Det viser seg at så lange man holder seg på rulle så er drivverkstapet noenlunde det samme i en gitt hastighet. 2. Det kan diskuteres vel og lenge. 3. På sugetrimming stemmer det bra fordi turtallet for maks effekt som oftest økes. Det er her % ene kommer inn i bildet. 4. Ett LITT annet drivverk kanskje. I 220 km/t er nok drivverkstapet på en 4x4 ganske konstant og påvirkes lite av momentet/effekten inn på clutchen. 5. Aha! Så det er gjort noe ja. Det kunne vi tenke oss. Tommy W sin er standard og (ut) slitt?. 6. Ser her du! Med svak original actuator må du ha mye bleed for å få samme ladetrykk som en som har sterkere actuator. Mer bleed gir hardere spool up, men gir den ulempen at ladetrykket blir ustabilt. Bare se selv og sammenligne.Tommy W sin ladetrykk kurve er linjalflat og din er berg og dalbane i forhold. På forrige motoren sa Tommy at han klarte godt over 2,0 BAR før 3000 o/min, og dette viser hvor mildt boostcontrolleren var innstilt denne dagen. Det sies at dere har samme ladetrykkskontroller, men Tommy W måtte sette sin på "ekstrem snill" opplading pga at tenningsanlegget ikke tålte ladetrykket og bilen fusket. Den ujevne ladetrykk kurven din tilsier at din ladetrykk kontroller stod på "maksimalt værst", likevel viser papirene dine at oppladingen er dårligere. . 7. Det er du nok ikke alene om og slik vil det fortsatt være en stund. 8. Det betyr at Tommy ikke har fått vist potensialet i motoren/bilen denne gangen. 9. Det kom vel masse blårøykt fra Tommy sin bil, selv med ventilen påkoblet? tror du har rett i at den er kvikkere i bunn tvile ikke på det i grunnen . det jeg lurer veldig på er om du kan få samme draget mot topp ?? min bil drar til sperra (6900) uten og måtte sitte og vente he he ikke det at man abselutt må dra helt ut men greit å ha krefter hele veien ikke bare fra start og dermed en krurve som faktisk falle mot topp ?? Jeg har en mistanke om at du feiltoler kurvene på papirene. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janna Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 Ja, Polly var klar der. Tror han så fram til å få den inn igjen etter første forsøket. Definitivt potensiale i den der ja! Hvilke ladetrykk hadde du på det pullet som ga best resultat? Fikk det ikke helt til å funke som det skulle, men hadde 1.7 i mellomreg, og 1.5 når det ble målt høyest hk. Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
just4fun Posted October 19, 2007 Author Share Posted October 19, 2007 (edited) Gjort noe... som hva da? Og til det du nettop skrev, det er feil! Gidder ikke skrive en 4 siders avhandlig om det, men om du absolut vil.. så kan du gjerne få komme oppom så kan jeg forklare det for deg. En annen ting, når polly bygger en motor. Så blir denne mappet i bremsebenken. Rett på svinghjulet. når motoren kommer i bilen blir den kjørt på ruller. samme motor samme map samme alt. Når han har gjort dette 1000'vis av ganger, tror du ikke han da vet hva han snakker om? eller tror du forsatt at DINE teorier er mer riktige? Må vel bare si at du har tatt deg vann over hode nok engang. Ja, det er jo når ventilen er påkoblet at det ryker.Det er jo da den suger inn olje. Og når tommy har sin påkoblet og min er koblet vekk, hva tror du skjer da... tommy sin røyker og min gjør ikke.. Hvorfor bremset du ikke cosworth'en din da??? Regner me du finner fram årene igjen og begynner å ro deg vekk sånn som du pleier Edited October 19, 2007 by jusf4fun Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 Hvorfor bremset du ikke cosworth'en din da??? han bremset............. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vsdracing Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 hehe må bare leeeeee av enkelte her inne. at det går ann å krangle så mye på grund av noen bremsepapirer om hvem som har hva i motor eller på hjulene. dere var der stort sett alle å dere fikk papir på det. hva er da problemet????????????????? er enkelte her som ikke tåler at andre sin bil er mer hk i en sin egen bil. sånn er det bare å sånn blir det. sååååååååååå ROLIG gutter ha det gøy i stede. VSD RACING http://www.hordaland-cosworth-club.com sierra cosworth 4x4 sedan 91mod sierra cosworth stv 92mod Toyota Supra twin turbo 94 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
just4fun Posted October 19, 2007 Author Share Posted October 19, 2007 ego... Nei, han bremset ikke noe... han var jo ikke engang der. ja.. er enig me deg der... er morsome greier, men det tar kaken når hele greien kommer fra en som ikke engang har prøvd noe selv Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 ego... Nei, han bremset ikke noe... han var jo ikke engang der. ja.. er enig me deg der... er morsome greier, men det tar kaken når hele greien kommer fra en som ikke engang har prøvd noe selv Sier han som ikke har prøvd KRX400 selv, men som tror at han VET ALT om den likevel. De som har forsøkt både T34 A/R 0.48 og KRX 400 og sammenlignet fuksjon VET hvor stor forskjellen er. Når de da sier dette blir de ikke trodd. Utviklingen går ustanselig fremover og T34 er en gammel turbo mens KRX 400 er ny, mer effektiv og bedre. Hva er problemet? Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 Sier han som ikke har prøvd KRX400 selv, men som tror at han VET ALT om den likevel. De som har forsøkt både T34 A/R 0.48 og KRX 400 og sammenlignet fuksjon VET hvor stor forskjellen er. Når de da sier dette blir de ikke trodd. Utviklingen går ustanselig fremover og T34 er en gammel turbo mens KRX 400 er ny, mer effektiv og bedre. Hva er problemet? slik som det blir framstilt burde det være stor forskjell og den ser det ut som vi kan vente lenge på og se ja det er mulig den er bedre men etter de fakta som er på forum nå er hvertfall ikke jeg overbevist desuten sier LEVRANDØREN (NTS) at det kreves 1.8 bar for 350 hk noe som blir langt bak alle andre turboer men de tar sikkert feil de og men skulle den for eks oppnå 350 med 1.5 bar er det ikke noe bedre enn alt annet på markede.tidlig spol up ? ja ser jo det men fins jo mange andre turboer som greie det som ligge ute av papir nå hvertfall HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 (edited) 1. slik som det blir framstilt burde det være stor forskjell 2. ja det er mulig den er bedre men etter de fakta som er på forum nå er hvertfall ikke jeg overbevist 3. desuten sier LEVRANDØREN (NTS) at det kreves 1.8 bar for 350 hk noe som blir langt bak alle andre turboer men de tar sikkert feil de og 4. men skulle den for eks oppnå 350 med 1.5 bar er det ikke noe bedre enn alt annet på markede.5. tidlig spol up ? ja ser jo det men fins jo mange andre turboer som greie det som ligge ute av papir nå hvertfall 1. Ja og det er det også. Bilene tilbringer mer tid på veien enn i rullen og der vises forskjellene mer tydelig og det har folk nevnt flere ganger her. 2. Det er fordi at det er vanskelig for oss alle å omsette kurvene på ett papir til praktisk opplevelse. 3. Du får ringe selv for å få høre ALT som ble sagt i stedet for bare å refere deler av det, gjengitt av en annen. Du mangler info. 4. Trodde etterhvert at man nå forstod at det som er av aller minst betydning er det PUNKTET på kurven som angi maks effekt. Areal under kurven! 5. Javel? Hvor? Edited October 19, 2007 by Pelle Væck Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
just4fun Posted October 19, 2007 Author Share Posted October 19, 2007 hvorfor hadde du ikke me deg bilen din på bremsingen pelle? Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 1. Ja og det er det også. Bilene tilbringer mer tid på veien enn i rullen og der vises forskjellene mer tydelig og det har folk nevnt flere ganger her. 2. Det er fordi at det er vanskelig for oss alle å omsette kurvene på ett papir til praktisk opplevelse. 3. Du får ringe selv for å få høre ALT som ble sagt i stedet for bare å refere deler av det, gjengitt av en annen. Du mangler info. 4. Trodde etterhvert at man nå forstod at det som er av aller minst betydning er det PUNKTET på kurven som angi maks effekt. Areal under kurven! 5. Javel? Hvor? 1.ja det har du sikkert rett i men kjøre en med krx400 turbo fra alt annet i klasse ?? 2. opplevelse og papir er 2 forskjellig ting men man kan jo alikevel danne seg et visst bilde av hva papir vise av nm/hk 3. du har rett skulle ringt selv 4. ja nm og dreimoment kurve varighet er viktigst men nå er det i alle tider brukt betegnelsen hk for å vise effekt 5. en påstand fra meg med null fakta rimelig likt mye av påstandene dine HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janna Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 MÅ alle tråder bli en diskusjon om T34 vs KRX 400 for tiden.......Lag en egen tråd kun for det istedet. Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 Janna på forumet bremste jo? Etter du var gått. Sant det Janna sier, skal ikke bli turbo diskusjon dette. dere var der stort sett alle å dere fikk papir på det. hva er da problemet????????????????? De fikk ikke papirene nei, de kom i etterkant. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now