Ron Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 Hei. tar 1 sett til sedan.. kjenner ikke til rutiner ved gruppekjøp,ny på cosworth forumet.kan du sende en pm eller en sms til 90960698,så æ vet korsn info du treng. mvh Ronny -Trondheim- Caution, any attempt to overtake will result in a race!
wolferen Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 hei tar et sett jeg of hvis det ikke er for sent ?? mvh wolferen
RCR Posted October 19, 2007 Author Posted October 19, 2007 Nå har Lockwood fått km/h instrumentene jeg sendte. De er snart igang med å trykke så kan alle som er sikre på at de vil ha kontakte meg på PM? Så jeg veit hvor mange de skal lage. Sierra Cosworth 92 evighetsprosjekt
Kenneth Posted October 19, 2007 Posted October 19, 2007 (edited) Hvor lang tid trenger du/dem for å finne ut av hvor mange eksemplarer som skal bli trykket opp? Edited October 19, 2007 by void
RCR Posted October 21, 2007 Author Posted October 21, 2007 Da begynner vi å bli mange som skal ha hvite instrumenter. Er snart 15 stk. De lager så mange vi vil ha så det er bare å bli med fortsatt. Skal be de maile bilde når de har trykkt ett sett. Fordel å se før du kjøper Høres det greit ut?? Sierra Cosworth 92 evighetsprosjekt
a.cosworth Posted October 25, 2007 Posted October 25, 2007 Jeg er med, om det fortsatt går. 1 sett til sedan med blått lys. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
insane Posted October 28, 2007 Posted October 28, 2007 (edited) jeg er med .2 sett m blått lys Edited October 28, 2007 by insane 1990 sierra cosworth 4x4 prosjekt jobbes på2016 focus rs2015 bmw 520 x
Slåstad RS Posted October 30, 2007 Posted October 30, 2007 (edited) Jeg er med , 1 sett til sedan m' blått lys. Skrik da du vil ha penger! Edited November 3, 2007 by Slåstad RS Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
Furre Posted October 30, 2007 Posted October 30, 2007 Jeg er også med, 1 sett til sedan med blått lys. 88 Sierra cosworth 2-wd
wolferen Posted November 1, 2007 Posted November 1, 2007 hei tar et sett jeg of hvis det ikke er for sent ??rettelse jeg tar 2 sett en av hver. mvh wolferen
RCR Posted November 2, 2007 Author Posted November 2, 2007 Da har jeg fått bilde av instrumentene fra Lockwood. De må ha 50% forskudd før de begynner å lage skiver... Her er siste mail fra de.....Hi,illustration attached for your approval. Please note that the colouredwarning squares will appear black untill the lights are turned on.We will require a 50% deposit before we produce the dials and the balance oncompletion.Please let us know how many sets you will require.Regards Superdials. Sierra Cosworth 92 evighetsprosjekt
Slåstad RS Posted November 5, 2007 Posted November 5, 2007 Noe nytt? Vi venter i spenning. Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
wolferen Posted November 5, 2007 Posted November 5, 2007 Da har jeg fått bilde av instrumentene fra Lockwood. De må ha 50% forskudd før de begynner å lage skiver... Her er siste mail fra de.....Hi,illustration attached for your approval. Please note that the colouredwarning squares will appear black untill the lights are turned on.We will require a 50% deposit before we produce the dials and the balance oncompletion.Please let us know how many sets you will require.Regards Superdials. hei. er det bare jeg som ikke får sett den pdf filen eller er den skadet???
RCR Posted November 6, 2007 Author Posted November 6, 2007 Da har jeg endelig fått svar fra de. De lager instrumentene med både grønne og blå tall. Kan alle som er sikre på at de skal ha sende meg pm igjen? Ta med farge du vil ha osv...Prisen er 350.- pr sett. Det er med frakt fra UK og videresending fra meg.. Sierra Cosworth 92 evighetsprosjekt
RCR Posted November 12, 2007 Author Posted November 12, 2007 Har fått svar ang leveringsdato på instrumentskivene i dag. We will be able to start your dials towards the end of this week and shipthem early next week.Regards. Har sendt betaling for 10 stk..Så kan de som har sagt de skal ha overføre penger ganske snart? Ha fått fra endel men mangler noen. Bestillte 15 med blå og 5 med grønne tall så det er fortsatt mulig å få tak i. Sierra Cosworth 92 evighetsprosjekt
Slåstad RS Posted November 12, 2007 Posted November 12, 2007 Du har pm. Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
wolferen Posted November 12, 2007 Posted November 12, 2007 Har fått svar ang leveringsdato på instrumentskivene i dag. We will be able to start your dials towards the end of this week and shipthem early next week.Regards. Har sendt betaling for 10 stk..Så kan de som har sagt de skal ha overføre penger ganske snart? Ha fått fra endel men mangler noen. Bestillte 15 med blå og 5 med grønne tall så det er fortsatt mulig å få tak i. hei jeg har betalt i dag for 2 sett en av hver. pm boksen din er full så jeg fikk ikke sent deg pm. wolferen
RS|Stian Posted November 12, 2007 Posted November 12, 2007 For å hjelpe dere som ikke får åpnet PDF-fila av en eller annen grunn, så legger jeg ved et bilde av instrumentene. FordClubNorway.no
RCR Posted November 12, 2007 Author Posted November 12, 2007 Takk for den Stian Prøvde å få til det sjøl men Sierra Cosworth 92 evighetsprosjekt
Bjørn_H Posted November 12, 2007 Posted November 12, 2007 Håper dem bytter om plassen på turteller og km/t? 88 Sierra Cosworth 2wd
Recommended Posts