Guest Fjeldstad Posted February 12, 2008 Share Posted February 12, 2008 hvor mye var det de kom på med blått lys? Er veldig keen på ett sett:D mvh kim hafsengen fjeldstad Link to comment Share on other sites More sharing options...
RCR Posted February 13, 2008 Author Share Posted February 13, 2008 Hei, har fått noen spørsmål om jeg kan ordne ett gruppekjøp igjen.... Skal kontakte de i morra og høre hvor mange sett de har igjen...Gir beskjed her når jeg får svar Sierra Cosworth 92 evighetsprosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
RCR Posted February 18, 2008 Author Share Posted February 18, 2008 Da kan jeg ordne noen sett igjen. Kan de som skal ha denne gangen kontakte meg på pm?? Men skal du ha burde du å være rask for det er ikke mange sett igjen... Er 350.- pr sett denne gangen også Sierra Cosworth 92 evighetsprosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
rene`racing Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 vil ha ett sett! 1982 Ford granada 2,8 Ghia1979 Ford granada 2,3Gl2000 Audi A8 2,8 30v quattro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Pm sendt. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Hvordan gikk det i denne saken her da? fikk aldri noe svar på den PM jeg sendte deg jeg RCR.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
RCR Posted February 26, 2008 Author Share Posted February 26, 2008 Nå går bestillinga ganske snart... Har sendt pm til de som har sagt de skal ha... Skal flere være med på denne bestilling er best å være rask... Sierra Cosworth 92 evighetsprosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
RCR Posted March 1, 2008 Author Share Posted March 1, 2008 Ett sett igjen hvis noen skal ha Sierra Cosworth 92 evighetsprosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Jeg har ikke fått noe PM. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubenl Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Fått bestillt skivene nå RCR? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RCR Posted March 5, 2008 Author Share Posted March 5, 2008 Jepp, har dem her... Pakker i kveld og sender i morra. Da vil du ha dem fredag eller lørdag Sierra Cosworth 92 evighetsprosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
rene`racing Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 da er det bare og vente 1982 Ford granada 2,8 Ghia1979 Ford granada 2,3Gl2000 Audi A8 2,8 30v quattro Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubenl Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 jepp:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 (edited) Da har jeg montert mine instrument skiver. Blei gør bra altså..! Mala viserne blåe og Satt også inn blåe dioder så det ble ordntlig blått lys. Slenger med noen bilder i samma slengen jeg.. Litt vanskelig og få fram hvordan det ble når det er mørkt men. Edited March 11, 2008 by Ford ragger Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 har også montert, fornøyd. Ser nå at jeg kan bli enda mer fornøyd ved å bytte pærer og lakke viserene også! Takk 'Ford ragger'! -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubenl Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 hmm det der ble pent altså ford ragger.. da vet jeg hva som må gjøres! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 Å et lite tips til dere som kansje vil ha dioder i stede så går det fint og lage dette selv uten store problemmer. Løse dioder og motstander fra clas olson. Så blir det sånn her. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcen Posted July 22, 2008 Share Posted July 22, 2008 vil ha jeg oxo!!! noen som har ett sett til overs? Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts