Tommen Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 trimmede cossier har ofte et litt begrenset powerband og når utvekslingene i t5 kassen er mindre enn ideelle i utgangspunktet, vil en liiiten endring i negativ retning kunne utgjøre store ulemper. hvem ønsker f.eks et lenger sprang mellom 2. og 3. gir? ikkje eg hvertfall.. BMW M5 diff er tingen, solid, enkel å tilpasse, billig og 3,9 utveksling som definitivt er en merkbar forbedring, spesielt mellom 3,36 og 3,9 må jo være himmel og helvete i forskjell.. Du har vel ikkje standard utvekslinger i kassen med den diffen der? Kan 2wd drivaksler brukes sammen med M5 diff?? Heller må det spesial lages?Noen som har bilder av en slik ombygging? The Golden era.. 1986-1987-1988 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapphy Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 flenser og stikkaksler passer, men må bruke to korte. Mellomaksel og travers må modifiseres. Ring Tor Yngve for nøyaktig info og evt bilder 92694942. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -Maverick- Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Det er vel mulig å få fatt i sterkere kronhjul og pinjong til org 2wd diff? kjører med quaife innmat og har allerede rapet alle tenna av kronhjulet en gang,så nå venter jeg bare i spenning.rett skal være rett.dette skjedde under rivstart på vått og "pakking" ....men ble ikke akkuratt imponert for å si det sånn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now