Jump to content

Recommended Posts

Guest Dre Racing@
Posted

jeg har værtfall ett ekte volvo240 gruppe a komprssorhus liggende.

kan ikke si at det ligner så veldig på t-34 akkurat men kansje målene stemmer.

du kan sikkert få det om du vil ha det

Posted

snakka med turboservice (zubi) i dag t34 turboen kostet 10250+mva plus 2100,- for 360 lager, hadde ikkje annet kompr hus som passet på kompr hjulet påsto han??? trudde dette var et vanlig t04b ar60 hus?, måtte evt sage/slipe av wg holderen og lage meg en ny brakett til wg,

ar55 huset han kunne levere hadde 8 uker levering men var beregnet for ekstern wg, begynner å bli invikla dette her...

Posted

synest det er greit om slike "slite" deler er nye, har kjøpt mye brukt oppigjennom men det lønner seg ofte å køpe nytt har eg funne ut.....

Posted

hvor mye må man betale for en t34 kompressor? og hvor vil være en grei plass å handle slikt?

Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.

Posted
synest det er greit om slike "slite" deler er nye, har kjøpt mye brukt oppigjennom men det lønner seg ofte å køpe nytt har eg funne ut.....

Ja, men hvis du får overhalt turboen hos seriøse så blir turboen god som ny og du får garanti deretter.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.