Guest Nakkeru Posted October 16, 2007 Posted October 16, 2007 11500 for komplett diff. vet ikke hva det innebærer men...
2.8i TIC Posted October 16, 2007 Posted October 16, 2007 Den akslingen som sitter på din bil er skjelden og VERDIFULL! Kjetil. hmm, og jeg har 3stk liggende på låven.. hmm, må passe godt på de da.. :-)
Slåstad RS Posted October 16, 2007 Posted October 16, 2007 Eller selge 2 av dem til noen som trenger dem mere en låven din....... Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
Hvitmk1 Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 Nå har jeg 2 kompiser som kjører Escort Mk1/2 med Atlas med ATB Diff , kan love dere at den kan sladdes med!Bestiller du den fra Rally Design kommer den totalt på 8300.- levert her hjemme.Det bør vel skiftes alle lager når man er igang , de får du og fra RD til rundt 2000.-At ATBn er håpløs er altså en "myte" den fungerer utmerket til sladding og "drifting"!
Guest Nakkeru Posted October 19, 2007 Posted October 19, 2007 Det var godt og høre for den er mye billigere enn ZF diffen og mye mindre vedlikehold også
as. Posted October 21, 2007 Posted October 21, 2007 vill anbefale at du snakker med gutta som kjører med atb og spørre om de syns sperra er stabil (altså oppfører seg likt hver gang du skal sladde) kjenner mange som har skulle spare penger på å kjøpe atb diff men så har byttet til lammel sperre, atb sperra er helt rå hvis du jager rundtider eller kjører rally. Men for sladding (drifting) er det lammel eller sveisa sperre som teller. Jeg har ikke sett sperre for drifting til japsebilene som er av atb/drev type.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now