4x4 cosworth Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 (edited) revna slangen til map sensoren på denne filmen.... Edited October 7, 2007 by 4x4 cosworth MVH 909Motorsport Send meg en e-post Powerflex foringer 909Motorsport Nettbutikk 909motorsport Link to comment Share on other sites More sharing options...
ford-racing Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 dem fønker ikke "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 da jeg skulle se den: --------------------------------------- The video you have requested is not available. If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process. '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
4x4 cosworth Posted October 7, 2007 Author Share Posted October 7, 2007 dem fønker ikke ser detta...er nettopp blitt å lastet opp....skal prøve å laste dei opp på nytt..sorry da funker den første vertfall...har ikkje fått montert quaife diffen enda so er litt ustabil den diffen ej har no... MVH 909Motorsport Send meg en e-post Powerflex foringer 909Motorsport Nettbutikk 909motorsport Link to comment Share on other sites More sharing options...
96mondeo4x4 Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 Funker nå.... PS: skal du bare herpe bilen din, kan du putte grus i samme hullet du fyller olje.. *smile lurt* 1996 Ford Mondeo 2.0 4x4 Kombi Og noe anna fordmorro, 2000 Audi A4 TQ Avant 2000 Audi A3 1.8T 2004 Audi A3 Latskap (samboerens) 2008 Renault Traffic arbeisbil Link to comment Share on other sites More sharing options...
4x4 cosworth Posted October 7, 2007 Author Share Posted October 7, 2007 Funker nå.... PS: skal du bare herpe bilen din, kan du putte grus i samme hullet du fyller olje.. *smile lurt* hehe.var kun planen å misbruke dekka....hehe....merker betydli meir moment i denne motoren kontra en vanlig 2,0 liter cosworth motor...da denne er stroket til 2264 ccm... MVH 909Motorsport Send meg en e-post Powerflex foringer 909Motorsport Nettbutikk 909motorsport Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts