Guest Ford_V6 Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Hei! Jeg fant ei rustblemme på taket her om dagen, mellom den øvre vinduslista (frontruta) og den gummilista som er mellom rails og dørene.Er en Mondeo st.vogn -96modell det er snakk om. Hvordan får jeg av disse listene? I hvertfall få løsnet dem der jeg må.Er de bare til å dra av, eller er de limet? Noen som vet? På forhånd, takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 da er vi to som har bobler der . Jeg løftet på vinduslista og lirka fram slutten på taklista -og løftet pent opp . Mener den er limt fast . sprutet tynn tektyl / eller lignende i sporet så det "kokte" . pusset ikke hull på lakken . for meg kan det se ut som om vannet fra vindus pusseren blåser akkurat innunder ved der lista slutter , eller om du ser inn fra soltaket ser det ut som det er "dobbelt" tak ---du må se på det og gi tilbakemelding hva du gjør Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ford_V6 Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Skal ta en titt på fredagen jeg. Så det er bare å løsne på dem da, forsåvidt.Får prøve pent i allefall.Jeg har ikke takluke da, men skal se hva jeg finner ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeDD Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 Lista mellom taket og dørene er enten limt eller poppet. Husker ikke helt hvordan det var, men når jeg tok av takrailsa da jeg kjøpte bilen for et år siden, så klarte jeg å se hvordan det var festet. Men har glemt d nmå Ikke noe hokkus pokkus vertfall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mk1-Sindre Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 Har også samme problem! utrolig irriterende og er ikke veldig pent når jeg ikke engang vet hvordan jeg kommer til for å ordne det.. Fikk pussa det ned litt når jeg bytta frontruta mi og lagt på no rustbeskyttelse, men nå holder det på å komme tilbake igjen gitt.. - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 den lista som sitter på siden av frontruta - hvordan fjærnes den ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts