fiesta_xr2i Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 kan noen forklare meg å ev vise meg bilder av forskjellen på 2wd å 4x4 innsug ???? 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hovden Racing Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 kan noen forklare meg å ev vise meg bilder av forskjellen på 2wd å 4x4 innsug ???? 2wd innsuget er det påskrudd kne, og 4x4 innsuget er det med kne. har desverre ikke bilder her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_xr2i Posted September 26, 2007 Author Share Posted September 26, 2007 er det forskjell på innvendig dimensjon da ?? 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hovden Racing Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 Nja, trangere kne på 2wd innsug... Du greier ikke så mye mere enn 430hk på 2wd innsug. 480 på 4x4 innsug har jeg hørt..men om vi sier 450 på 4x4 innsug så tar vi ikke så hardt i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 2wd sedan-innsug har ikke påskrudd "kne" (?), men mer likt 4x4-innsuget. det er også forskjell på innfesting til fuelrail, denne må også bytte hvis man skal bytte innsug/plenumlokk. uansett så er det jenspeedomsveiset innsug som gjelder på det "orginale" Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hovden Racing Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 2wd sedan-innsug har ikke påskrudd "kne" (?), men mer likt 4x4-innsuget. det er også forskjell på innfesting til fuelrail, denne må også bytte hvis man skal bytte innsug/plenumlokk. uansett så er det jenspeedomsveiset innsug som gjelder på det "orginale" Er jo flere som bruker fuelrail om hverandre. Er jo bare forskjell på påskruving til bensintrykksreg. På 4x4 er den skrudd og 2wd sitter den med slange og brakett på innsuget. De er like å se på, bare kneet som er forskjell. Omsveist som er tingen ja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bdt Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 (edited) 2wd 0g 4wd fuelrail passer ikke om hverandre.er forskjell på innfestinga der du skrur det fast i plenumet og innfestinga til bensin trykkreg. Edited September 27, 2007 by Bdt COS it`s WORTH it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 2wd 0g 4wd fuelrail passer ikke om hverandre.er forskjell på innfestinga der du skrur det fast i plenumet og innfestinga til bensin trykkreg. det stemmer, festet som er nærmest regulatoren på 2wd sitter et "hakk" lengre inn på plenumet i forhold til 4x4 escos og sierracos4x4 fuelrail har derimot like innfestninger. Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 Vil en merke noe forskjell med og uten jenspeed innsug på en grønndyse motor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_xr2i Posted September 27, 2007 Author Share Posted September 27, 2007 ta ikke helt av nå hehe så da er det forskjell på vingebil , sedan 2wd , sedan 4x4/escos T34 , escos T25 ?????? 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi Link to comment Share on other sites More sharing options...
cross-box Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 vingebil , sedan 2wd likt men forskjell, sedan 4x4/escos T34 likt men forskjell fra både 2wd og t25 escos T25 aktiv dyslektiker for oss som liker escort før 1980 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge87 Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 t-25 er det beste av dem orginale, større spjeldhus Bruksbil: 2005 E-61 Bmw 535dat M-SportUnder bygging: Escort F-40 4x4 1Uzfe Twin Efr 6258 WRC understell, Quaife Seq q-69 + masse grommt På passionford Dette forumet mangler styring...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_xr2i Posted September 27, 2007 Author Share Posted September 27, 2007 oki , men er det INGEN som har bilder som viser forskjellene ?? 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjellathe1 Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 bilder? Ford sierra cosworth 91:) Ford sierra 4x4 2,0 91:( Ford Taunus 2,0 79:) Opel Omega 2,6i 91:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge87 Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 t-25 har har større kanaler fra spjeld og oppover elbowen liksom, er stor forskjell, jeg la 2wd, t-25 og rs500 plenumene ved siden av hverandre, rs500 var bare litt større enn t-25, men 2wd er jo puslette i forhold til rs500, nei har ingen bilder av dette, Bruksbil: 2005 E-61 Bmw 535dat M-SportUnder bygging: Escort F-40 4x4 1Uzfe Twin Efr 6258 WRC understell, Quaife Seq q-69 + masse grommt På passionford Dette forumet mangler styring...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now