Sierra IS-RS Posted September 26, 2007 Posted September 26, 2007 Handlet ei bensinpumpe på biltema til en herjebil her for 6 måneder siden, i går stoppet den og pumpen er død, Biltema har vel garanti på slikt ? Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By: 2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift... Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT Bmw 523 98 Mod Yamaha RX1 Mountain 06
RH-Racing Posted September 26, 2007 Posted September 26, 2007 Er det ikke enklest å bare ta en tlf til tema å spørre dem da?
Sierra IS-RS Posted September 26, 2007 Author Posted September 26, 2007 har gjort det, men dem har stengt tlfen for kvelden og jeg skulle jeg likt å vite dette i kveld Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By: 2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift... Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT Bmw 523 98 Mod Yamaha RX1 Mountain 06
brede Posted September 26, 2007 Posted September 26, 2007 har gjort det, men dem har stengt tlfen for kvelden og jeg skulle jeg likt å vite dette i kveldkjøpsloven gjelder vel for biltema også
SierraCL Posted September 28, 2007 Posted September 28, 2007 Er det til Sierra forgasser? Den pumpa Biltema lever til dem har for høyt trykk i forhold til orginalt og kvelder etter hvert.
Recommended Posts