Jump to content

Hjelp! Vingebil deler?!?


Skallesei

Recommended Posts

Heisann..

 

Har en original 86mod ford sierra cosworth "vingebil"..

Mangler de to fremste side-listene på begge sider. De små på ca 15cm på begge framskjermene. Hvor kan jeg få tak i de? De var nemli utgått på ford, og jeg gidder ikke fjerne de andre da det helt sikkert blir noen groteske merker etter de siden de er limt fast.. :)

Det er også to "dekor-lister" som er rundt begge hjørna på framfangeren + ei list rundt bakfangeren. Disse er røde på min bil og jeg lurte på hvor jeg kan få kjøpt de i svart, da rødt ikke er så ***** fint på min moonstoneblue vingebil. :)

Mangler også "jekkfeste-dekselet" fremme på passasjersiden. Det som sitter fast i sideskjørtet/hjulbua.. Gjerne lakkert moonstoneblue. :)

 

 

Håper dere kan hjelpe meg med dette..

Lister på framskjermer, sorte dekor-lister og det lille jekkfeste-dekselet.

1996 BMW 320 Cabriolet

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

har under hånden , blitt tipset om att ford har ett eget system der deler forhandlerene har brent inne med finnes . Bare forhandleren må betale 45 e i mnd for og være med . Regner med og ha adressene til de i norge som er med i løpet av uken (vist nok to på vestlandet ) Noen som tipser om vilke ??? :blink: :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Altså? Hva mener du? :)

trykk din lokale ford forh til og bli med / kontakte ford sentralt og be dem søke . Fikk besjed att trykk tanken til 86 cosw vinge finnes (ikke hos ford ) ny to stykker i tyskland hos forhandler , har sent e-post til dem , så fortsetning følger .............. :rolleyes: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Dette skjønnte jeg lite av du...

helt enkelt: få din ford forhandler til og spørre ford sentralt om de kan undersøke om delen ligger hos en forhandler . viss ikke ford har den i sitt sortiment.............bedre???????????

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...