Skallesei Posted October 20, 2004 Posted October 20, 2004 Heisann.. Har en original 86mod ford sierra cosworth "vingebil".. Mangler de to fremste side-listene på begge sider. De små på ca 15cm på begge framskjermene. Hvor kan jeg få tak i de? De var nemli utgått på ford, og jeg gidder ikke fjerne de andre da det helt sikkert blir noen groteske merker etter de siden de er limt fast.. Det er også to "dekor-lister" som er rundt begge hjørna på framfangeren + ei list rundt bakfangeren. Disse er røde på min bil og jeg lurte på hvor jeg kan få kjøpt de i svart, da rødt ikke er så ***** fint på min moonstoneblue vingebil. Mangler også "jekkfeste-dekselet" fremme på passasjersiden. Det som sitter fast i sideskjørtet/hjulbua.. Gjerne lakkert moonstoneblue. Håper dere kan hjelpe meg med dette.. Lister på framskjermer, sorte dekor-lister og det lille jekkfeste-dekselet. 1996 BMW 320 Cabriolet
Guest Boondocks Posted October 20, 2004 Posted October 20, 2004 Trodde ford var plikta til å levere deler i minimum 20 år eller mer jeg?
bige Posted November 10, 2004 Posted November 10, 2004 har under hånden , blitt tipset om att ford har ett eget system der deler forhandlerene har brent inne med finnes . Bare forhandleren må betale 45 e i mnd for og være med . Regner med og ha adressene til de i norge som er med i løpet av uken (vist nok to på vestlandet ) Noen som tipser om vilke ???
Skallesei Posted November 10, 2004 Author Posted November 10, 2004 Altså? Hva mener du? 1996 BMW 320 Cabriolet
bige Posted November 10, 2004 Posted November 10, 2004 Altså? Hva mener du? trykk din lokale ford forh til og bli med / kontakte ford sentralt og be dem søke . Fikk besjed att trykk tanken til 86 cosw vinge finnes (ikke hos ford ) ny to stykker i tyskland hos forhandler , har sent e-post til dem , så fortsetning følger ..............
Skallesei Posted November 10, 2004 Author Posted November 10, 2004 Dette skjønnte jeg lite av du... 1996 BMW 320 Cabriolet
bige Posted November 11, 2004 Posted November 11, 2004 Dette skjønnte jeg lite av du... helt enkelt: få din ford forhandler til og spørre ford sentralt om de kan undersøke om delen ligger hos en forhandler . viss ikke ford har den i sitt sortiment.............bedre???????????
Recommended Posts