Jump to content

Recommended Posts

Posted
hmmm, synes denne bilen var "sliten" under til å ha denne km stand???

Har tidligere hatt biler som har passert over 100"km so har vært penere under??

Man har vel kanskje noe med lagringen å gjøre?

Hva er forlangende for bilen pr. dags dato?

Hej

Bilen har stået i et sommerhus i italien, sikkert udenfor i meget af tiden. Jeg synes ikke bilen er slidt, men det er måske et spørgsmål om hvad man er vandt til? Jeg køber fabriksny bil(3 x BMW) hvert år, og jeg synes ikke min Cosworth er slidt. Vent med at dømme, til du ser bilen.

Forlangende er 200.000 DKK. Ring til mig hvis det er seriøst.

+45 25 32 89 49

-M

BMW 320i E90

VW Polo 1,6

Ford Sierra RS Cosworth

• Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest cossy88
Posted

Fin bil, men for dyrt for norske veier med de avgiftene vi har her til lands :D

Guest cossy88
Posted
Bilen er inkl. moms på 25%. Det er jo ikke Schweiz. :)

Så du kan selge bilen til meg uten moms for 150 000 du da :rolleyes: vi momser til norge, ikke danmark!

Posted
Så du kan selge bilen til meg uten moms for 150 000 du da :rolleyes: vi momser til norge, ikke danmark!

Nå, det viste jeg ikke... 150k NOK er nok en anelse i underkanten

-M

BMW 320i E90

VW Polo 1,6

Ford Sierra RS Cosworth

• 1 month later...
Posted (edited)
Har du regnet med moms da el? 25% av kjøpesummen..

Det skal vi nok finde ud af... :)

Edited by LorenzenDK

-M

BMW 320i E90

VW Polo 1,6

Ford Sierra RS Cosworth

Posted
200 000 dkr = 220 120 (pr 22.01.2008) (kurs = 110.06)

+ 25% moms til norge = 55030 ( om ikke kjære LorenzenDK hjelper til og skrive ned salgs summen på moms kviteringen)

+ da toll og andre avgifter på ca 50 000

vill denne øsa koste en norsk mann NKR: 325150,-

Og selv med en "pyntet på" kvittering så kommer man ikke så langt under 300000,- norske kr :wacko:

Posted
Og selv med en "pyntet på" kvittering så kommer man ikke så langt under 300000,- norske kr :wacko:

Argh... Så kom dog ind i EU. :)

-M

BMW 320i E90

VW Polo 1,6

Ford Sierra RS Cosworth

Posted (edited)

Blien er vel bare å innse av du har satt prisen for høy på bilen... (Vis du er intrs. i å få den solgt)

Den ligger jo på X antall fordforum og div sider til salgs i lengre tid, og selv EU svenskene bitter ikke på den :mellow:

Edited by Trones...

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.

Posted

Slutt å sippe om prisen, gutter. Bilen er som ny. Hvor mye måtte du ut med for en ny vingebil i 86? ;) Gutta er bare sure for at de ikke har råd, LorenzenDK. :)

Sierra XR4i

Posted

Ingen som sipper, bare forklarer for en som kanskje ikke er kjent med hvilke avgifter som må til for å få skilter på en slik bil til den prisen i dette landet.

Skal være bra gal om man betaler 325k for å få en slik bil med skilter på her i Norge :(

Posted
Jepp, men ikke dum :closedeyes:

Uansett så fortjener den bilen å bli solgt til en sann entusiast som er "dum" nok til å legge ut såpass. ;)

Sierra XR4i

Posted
Blien er vel bare å innse av du har satt prisen for høy på bilen... (Vis du er intrs. i å få den solgt)

Den ligger jo på X antall fordforum og div sider til salgs i lengre tid, og selv EU svenskene bitter ikke på den :mellow:

Ligger på:

FMCN

FMCS

og

bilbasen.dk

Havde ikke regnet med at en svensker skulle købe den. De tjener jo 20-30% mindre end nordmænd og danskere.

Men det er så enkelt. - Den skal slet ikke sælges medmindre nogen er villige til at betale det en perfekt Cossie koster.

Jeg beholder den, har som sagt ikke økonomiske problemer.

200 000 dkr = 220 120 (pr 22.01.2008) (kurs = 110.06)

+ 25% moms til norge = 55030 ( om ikke kjære LorenzenDK hjelper til og skrive ned salgs summen på moms kviteringen)

+ da toll og andre avgifter på ca 50 000

vill denne øsa koste en norsk mann NKR: 325150,-

Jeg kan sikkert få momsen refunderet i så fald, og det hjælper jo lidt.

Uansett så fortjener den bilen å bli solgt til en sann entusiast som er "dum" nok til å legge ut såpass. ;)

Tjaa, men tror jeg beholder den. Har ikke bruge for pengene, og nu kommer foråret snart, så måske får jeg brugt den i år.

-M

BMW 320i E90

VW Polo 1,6

Ford Sierra RS Cosworth

• 1 year later...
Posted (edited)

Hej

Bilen er til salg igen. Parkerede den i garagen i september, havde kørt 44.888 km på daværende tidspunkt. (og naturligvis det samme nu...)

Stadig lige så flot som billederne.

Sælges for 23.000€ eller højeste(interessante) bud. Er bekendt med situationen omkring told, moms etc. til Norge og vil gerne hjælpe mest muligt ved eventuel handel.

I prisen indgår service, olie + filter + eventuel justering og andre ting der måtte komme frem(er ikke bekendt med nogen fejl). Service udføres af Bertil Hedlund(Sverige) eller Jan Mortensen(Danmark). Så I ved det er seriøse folk som har rørt min bil.

Fremvisning foregår i Danmark, - kan fremsende billeder af ALLE ønskede detaljer til seriøst interesserede.

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lzykqnealpza

Står i fuld isoleret garage.

http://i92.photobucket.com/albums/l13/Lore...th/DSC00853.jpg

http://i92.photobucket.com/albums/l13/Lore...th/DSC00936.jpg

02082008860.jpg

Mvh

Morten Lorenzen

Jylland, Danmark

+45 25 32 89 49

Edited by LorenzenDK

-M

BMW 320i E90

VW Polo 1,6

Ford Sierra RS Cosworth

Posted

23000 EUR = 206 708,86 NOK

Ikke så ille pris, men hvor mye avgifter kommer oppå der?

Får man den regga for 250 000,- er det et bra kjøp spør du meg!

Posted

du får den ikke regga for 250 000.. må først betale moms på kjøpesummen, så er det vell rundt 40 000 i engangsavgifter..

"Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!"

George Best

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...