Siberiantiger Posted September 21, 2007 Posted September 21, 2007 (edited) Hei! Jeg har en Mondeo hvor den nedereste delen av fronten har en "grill" som består av 3 - 4 rette linjer/staver eller hva jeg nå skal kalle det hvis noen skjønner.. Men jeg har sett en hel del biler som har en netting grill istedet.. hvilke Mondeo'er er det som har dette? (Har det med utstyrsnivå el.?) Er det evt. mulig å skifte ut kun den delen hvor selve nettingen vises eller må man skifte hele frontfangeren? EDIT: Jeg kan tenkte meg at det er en TitaniumX utgave som har denne grillen?! (Fant ihvertfall en slik på finn.no i dag som hadde denne type grill) kan dette stemme? I såfall er fortsatt spørsmålet om jeg kan skaffe en slik grill til min bil der fortsatt! Håper noen kan svare på dette... Edited September 25, 2007 by Siberiantiger 2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn 2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn 1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan 1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe
Siberiantiger Posted October 8, 2007 Author Posted October 8, 2007 Hei! Jeg har en Mondeo hvor den nedereste delen av fronten har en "grill" som består av 3 - 4 rette linjer/staver eller hva jeg nå skal kalle det hvis noen skjønner.. Men jeg har sett en hel del biler som har en netting grill istedet.. hvilke Mondeo'er er det som har dette? (Har det med utstyrsnivå el.?) Er det evt. mulig å skifte ut kun den delen hvor selve nettingen vises eller må man skifte hele frontfangeren? EDIT: Jeg kan tenkte meg at det er en TitaniumX utgave som har denne grillen?! (Fant ihvertfall en slik på finn.no i dag som hadde denne type grill) kan dette stemme? I såfall er fortsatt spørsmålet om jeg kan skaffe en slik grill til min bil der fortsatt! Håper noen kan svare på dette... Jeg tror jeg har postet dette i feil forum. Kan noen flytte denne posten der hvor den hører hjemme (styling kanskje?) Slilk at jeg kanskje kan få litt respons på den?! Beklager feilposteringen isåfall.. 2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn 2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn 1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan 1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe
mondeo tianium x 2,2 Posted October 13, 2007 Posted October 13, 2007 Hei! Jeg har en Mondeo hvor den nedereste delen av fronten har en "grill" som består av 3 - 4 rette linjer/staver eller hva jeg nå skal kalle det hvis noen skjønner.. Men jeg har sett en hel del biler som har en netting grill istedet.. hvilke Mondeo'er er det som har dette? (Har det med utstyrsnivå el.?) Er det evt. mulig å skifte ut kun den delen hvor selve nettingen vises eller må man skifte hele frontfangeren? EDIT: Jeg kan tenkte meg at det er en TitaniumX utgave som har denne grillen?! (Fant ihvertfall en slik på finn.no i dag som hadde denne type grill) kan dette stemme? I såfall er fortsatt spørsmålet om jeg kan skaffe en slik grill til min bil der fortsatt! Håper noen kan svare på dette... front fanger har med utsyrnivå/ pakke du tar ut når du kjøper helt ny bil samme om du tar trend elle st220 kan du få samme fanger det er ikke umulig og skifte til gitter på din fanger me det er hvordan det skal se ut fint eller stygt, for du kan kappe av de rillerne og legge gitter selv ergo ikke så fint pga at det skal være en linje nederst som holder gittere.finest og selge din og kjøpe ny/brukt prøv først oss et knoksverkst...... finest med st220 front anbefales på det sterkeste .det har jeg på min titanium x er lekkert!!!
fiesta_xr2i Posted October 14, 2007 Posted October 14, 2007 jeg skal sette 2003-> fanger på min 2001 nå , da blir det med netting å chrom 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
Siberiantiger Posted October 14, 2007 Author Posted October 14, 2007 front fanger har med utsyrnivå/ pakke du tar ut når du kjøper helt ny bil samme om du tar trend elle st220 kan du få samme fanger det er ikke umulig og skifte til gitter på din fanger me det er hvordan det skal se ut fint eller stygt, for du kan kappe av de rillerne og legge gitter selv ergo ikke så fint pga at det skal være en linje nederst som holder gittere.finest og selge din og kjøpe ny/brukt prøv først oss et knoksverkst...... finest med st220 front anbefales på det sterkeste .det har jeg på min titanium x er lekkert!!! Kjempeflott grill! Blir liksom ikke ren familiebil lenger.. isåfall er det en KUUL familiebil! Ikke det at standard fangeren på 2004 modellen ikke er fin, men det er liksom ikke grovt / kult.. Så du mener det ikke er mulig å ettermontrere en slik frontfanger? (lar seg evt. ikke skaffe?) Knoksverksted? Mener du skraphandler? Noen skraphandlere dere kan anbefaler (som har mye ford deler?) Jeg tenker på høggere som driver stort sett med ett merke (Ford i dette tilfellet), slik som en høgger i Bergen som stort sett bare hadde Opel biler.. Kjenner du noen eller vet om noen som har sagd ut sin orginal grill og satt inn netting? (hva slags netting blir brukt? og hvor kan denne skaffes?) jeg skal sette 2003-> fanger på min 2001 nå , da blir det med netting å chrom Har du bilder av de 2 grillene? 2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn 2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn 1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan 1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe
mondeo tianium x 2,2 Posted October 24, 2007 Posted October 24, 2007 Kjempeflott grill! Blir liksom ikke ren familiebil lenger.. isåfall er det en KUUL familiebil! Ikke det at standard fangeren på 2004 modellen ikke er fin, men det er liksom ikke grovt / kult.. Så du mener det ikke er mulig å ettermontrere en slik frontfanger? (lar seg evt. ikke skaffe?) Knoksverksted? Mener du skraphandler? Noen skraphandlere dere kan anbefaler (som har mye ford deler?) Jeg tenker på høggere som driver stort sett med ett merke (Ford i dette tilfellet), slik som en høgger i Bergen som stort sett bare hadde Opel biler.. Kjenner du noen eller vet om noen som har sagd ut sin orginal grill og satt inn netting? (hva slags netting blir brukt? og hvor kan denne skaffes?)Har du bilder av de 2 grillene? det er mulig og skifte front på bilen men som sagt er st 220 front fanger dyrt dyrt dyrt!!!!!!!!!!!!!! ca 5000 te 7000kr ifølge han selgeren på Ford Bryne sa te meg for eg så på en ikke tøff mondeo mk3 og lurte på style opp bilen med st220 front, side ,bak da sjekket han opp pris ble j!§!# dyrt bort i mode 20000kr men på st 220 front er gitter klipset på, så om du vil ha litt mer tøffere utsende kan du ta det ut og setter i universal gitter, blir kulere en org gitter. knoks ergo skraphandler. jeg vet om en som har sagd ut på en mk2 og lagt inn gitter. da brukte ha gitter fra biltema (du kan også bruke gitter fra forskjelige styling sider på nett som har universalgitter eks;realcar.no eller en mekk butikk) ble ganske fint, men brukte 2dager for å få det proft utsene. legger du mye tid ned så kan du få det fint. har du en ford forhandler i nærheten, kan du jo gå inn te dei og spør og dei kan sjekka opp i om det er en brukt st220 front te mk3 på ford lager eller hos en dele butikk som dei bestille dele av.
focusst Posted October 24, 2007 Posted October 24, 2007 ST 220 fronten passer ikke, de har bredere skjermer (sammen med de første titanium X tdci 2.2) Men RS tilbehørsfanger er helt lik bortsett fra det Over til fienden...
mondeo tianium x 2,2 Posted October 24, 2007 Posted October 24, 2007 (edited) ST 220 fronten passer ikke, de har bredere skjermer (sammen med de første titanium X tdci 2.2) Men RS tilbehørsfanger er helt lik bortsett fra det fordselgeren sa te meg at det passet alle mondeo mk3 stv. da har han sikkert ment og skifte side skjermen framme også da. du vet ford selgere vil tjene penger.men hva vet jeg jeg kjøpte jo bilen ferdig me st220 look.men rs tilbehørsfanger hvordan ser den ut a????hadde en focus stv 2001 før med moreto lykter og org rs styling men det var noe annet en en org focus rs ska prøva sener og legge ut bilder av det jeg mener . Edited October 26, 2007 by mondeo tianium x 2,2
Siberiantiger Posted October 25, 2007 Author Posted October 25, 2007 fordselgeren sa te meg at det passet alle mondeo mk3 stv. da har han sikkert ment og skifte side skjermen framme også da. du vet ford selgere vil tjene penger. Grunnen til at jeg spør er at jeg har sett den type bil med den type front som jeg har, men med netting nederst.. (skal prøve å finne noen bilder slik at dere vet akkurat hva jeg mener..) 2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn 2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn 1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan 1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe
mondeo tianium x 2,2 Posted October 26, 2007 Posted October 26, 2007 Grunnen til at jeg spør er at jeg har sett den type bil med den type front som jeg har, men med netting nederst.. (skal prøve å finne noen bilder slik at dere vet akkurat hva jeg mener..) legger inn noen forsjellige fronter av mk3. ps. den styla grå stv er en som var/ er lite på forumet nå, han satt på en leppe under fronten veldig niceer det lignene du har. den som er med rilller hvis ikke legg ut bilde hvis du he mulig til det.den med gitter og brede tåkelys kan du sikkert få på din bil. det ser ut at kanten på hjulbuen er lik de resten av bilene eg såg på autodb.no Men hvorfor bare ikke gå inn te et bilforhandler og la dei sjekka opp hva du kan få på bilen din av styling og org styling/fangere med gitterså er det bare velga det som kommer i smak jeg skal sette 2003-> fanger på min 2001 nå , da blir det med netting å chrom legg ut bilde, før og etter
mondeo tianium x 2,2 Posted October 26, 2007 Posted October 26, 2007 (edited) her er det jeg mente om forskjelig på focus rs styling og en org focus rs er det samme med st220 og RS tilbehørsfanger??????????????????????? eller hva noen som har bilder. Edited October 26, 2007 by mondeo tianium x 2,2
focusst Posted October 26, 2007 Posted October 26, 2007 RS er helt lik ST 220 forfra, med lykter og grill osv. Forskjellen ligger i at ST er litt bredere mot skjermbuen. RS fangeren leveres i sett med lykter og grill o.s.v. ST leveres som reservedel. uten noenting Over til fienden...
fiesta_xr2i Posted October 26, 2007 Posted October 26, 2007 2001->2003 front 2003-> http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1628193 titanium x http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1651818 st front http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1658051 håper dette hjalp deg ? jeg skal ha på titanium x front på min , det er å ulik grill på 2001->03 å på 03-> så denne må å byttes 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
Siberiantiger Posted October 26, 2007 Author Posted October 26, 2007 2001->2003 front 2003-> http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1628193 titanium x http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1651818 st fronthttp://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1658051 håper dette hjalp deg ? jeg skal ha på titanium x front på min , det er å ulik grill på 2001->03 å på 03-> så denne må å byttes Mange flotte bilder! F.eks den linken med titanium x er en bil som ligner min veldig, men jeg har altså ikke det gitteret nederst på frontgrillen. Min grill er som på fjerde bildet i posten fra "mondeo titanium x.." i dag kl 13.39, men med en chrommet list midt i.. Så da var spørsmålet om det er mulig å KUN skaffe den delen som erstatter mine "riller" mot en med gitter uten å kjøpe en ny frontfanger. (med chrom list rundt gitteret) 2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn 2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn 1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan 1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe
fiesta_xr2i Posted October 26, 2007 Posted October 26, 2007 er jo bare å høre på ford , men tror det er forskjell på fangerne ser å ut på deletegningene at det er en forskjell 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
mondeo tianium x 2,2 Posted October 27, 2007 Posted October 27, 2007 RS er helt lik ST 220 forfra, med lykter og grill osv. Forskjellen ligger i at ST er litt bredere mot skjermbuen. RS fangeren leveres i sett med lykter og grill o.s.v. ST leveres som reservedel. uten noenting ok takk for opplysningene nå er vi med på forsjellen. eg lurte bare på om det var likt forsjellen på en focus men det er jo langt i fra.
Recommended Posts