Jump to content

Motorjekk

Recommended Posts

Guest Bainator
Posted

Holla

Jeg driver å ser etter motorjekk, sånn elefant eller hva enn det heter! Fant en på biltema, men den tok max 600 kilo på det innerste hakket og 150 på det ytterste..leketøy.

Noen som vet noen plass jeg kan få en skillelig løfter til en okei pris ?

Posted

Torshov sin er helt grei. Koster 2000,- Løfter 1000kg innerst, 250kg ytterst. Et stort pluss er at den tar lite plass sammenslått.

Posted
  75mk2 said:
Torshov sin er helt grei. Koster 2000,- Løfter 1000kg innerst, 250kg ytterst. Et stort pluss er at den tar lite plass sammenslått.

Meget bra den. Har en sånn en sjøl. Anbefales!!

Posted

den på biltema har jeg løfta chevy v8'er med kasse, på ytterste punktet.. går helt fint.. har også løfta en sierra i slepekroken fremme ganske høyt, med motor i bilen.. det som står på kranen er bare det biltema garanterer den klarer.. :)

Posted

den på biltema tåler mye mer, og hvis dere ser på konstruksjonen på den fra (ihvertfall her) bilekstra.. som står at tåler 1000kg maks og 250kg ytterst og biltema sin så er de to helt like, med forskjellige klistremerker... å jeg har også som PZYCHO her og løftet opp bilen min i kroken foran med motor og alt i... null stress med biltema sin og den er jo også sammenleggbar! tar 60cm fra veggen sammenslått! helt genial :D