kimsa Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Eksosen er hel og uten hull sist jeg så den, men kanskje overflate rust..Skal ta en titt en av dagene, da bilen ikke er parkert i nærheten av der jeg bor.. Tja.. 800kr + frakt?Trur du det er mulig å få på en eksos fra mk1 stv på en mk2 combi? Jobber med å få bilen eu godkjent om dagen, så klarer jeg det er jeg interissert Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caprinut Posted May 21, 2013 Author Share Posted May 21, 2013 Tror det skal være mulig... Her kan du sammenligne tegninga mellom combikupe og stasjonsvogn, foruten delenummer fra y'n så ser det mistenklig likt ut, uten at jeg kan si hva som er forskjellen mellom disse.. http://www.simons.se/Katalog/FORD/FORD_Mondeo_2.5_V6_Saloon_Avgassystem_Simons_Exhaust.htm 94' Mondeo 2.0GLX Stv01' Mondeo 1.8 125hk78' Capri Mk3 2.3S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norfbag Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Bilen er forsatt hel, så ja.... Flyttet faktisk denne fra en lagringsplass til en annen igår..Litt strøm fra tauebilen og denne startet på første forsøk, går veldig pent..Og motoren går veldig bra...En ting jeg glemte å spørre om: Er det manuell eller automat?Har en EDIS4 modul som jeg gjerne vil beholde, selv om kjerra er konvertert til manuell x) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caprinut Posted May 30, 2013 Author Share Posted May 30, 2013 Den er manuell, skal aldri eie en bil med automat 94' Mondeo 2.0GLX Stv01' Mondeo 1.8 125hk78' Capri Mk3 2.3S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts