fiesta05 Posted August 11, 2008 Posted August 11, 2008 Nei hadde ikke noen problemer med kitet. Du legger i en CD i PCen og kobler til Dreamscience boksen med en USB kabel, så er det ganske lett fra det, du bare legger programmet over fra PCen til boksen, så plugger du den i 16-pins kontakten som er under rattet ditt og boksen går på og da står det på skjermen: Install Program og navnet på programmet, det er alt etter hva du kaller det når du legger det inn på PCen. Du kan også utføre feilsøking med boksen, og samtidig bruke den på 7 andre Ford modeller. Programmet som du har lagt inn, kan du fjerne og legge til som du vil, bare husk å les bruksanvisningen nøye. Mye trøbbel og montere dette kitet? Og hvordan er det med programvaren, kan den fjernes og legges inn igjen alt etter servicer osv.Har denne nybil garangtien enda. Jeg har ikke nybilgaranti lenger nei, så det har ikke så veldig mye å si egentlig. Men det er ikke så mye i det kitet som kan ta knekken på noe under panseret. Mener du har et års garanti på de delene i det kitet som du kjøper.. 03` Focus RS #343685` MB 190D US
fiesta05 Posted August 12, 2008 Posted August 12, 2008 Da monteres Eibach senkesettet idag, jeg gleder meg enormt til å få det på, ser at bilen har gått av det. Jobber på delelageret på Ford, og ser at når jeg legger inn bilen min i katalogen, så er det ikke tilgjengelig med senkesett for ST, og da begynte jeg å lure.Så jeg ringte til hovedlageret i Ørebro i Sverige og spurte om dette var tilfelle, og det mente de også. Men så ringte de i opp igjen dagen etterpå og sa at de hadde funnet ut at STen brukte samme settet som 1,4 tdcien siden dieselmotoren er tyngre osv og da trengs det kraftigere fjærer, så det var visst ikke problem å montere dette. Så er veldig spent på å se resultatet på senkingen. Fant en hvis ST på youtube som var senka ganske masse, den var rå! 03` Focus RS #343685` MB 190D US
Guest ErikW Posted August 12, 2008 Posted August 12, 2008 HVa er prisen på dette senke settet?En må fortsatt innom biltilsynet selv om det kommer fra ford sitt dele sortemang?
fiesta05 Posted August 12, 2008 Posted August 12, 2008 Siden jeg jobber på Ford, fikk jeg det for 950 Ja må nok antageligvis bort å vise det tenker jeg. Vi driver på å monterer dette nå, det ser veldig bra ut foreløpig:D 03` Focus RS #343685` MB 190D US
Guest ErikW Posted August 12, 2008 Posted August 12, 2008 Kan ikke være så alt for galen pris på det da jo. REkner med du legger inn bilder før og etter?
fiesta05 Posted August 12, 2008 Posted August 12, 2008 jeg får ikke til å legge inn bilder, men jeg har iallefall fått på fjørene nå og d ble sinnsykt bra, jeg er kjempefornøyd:D det er absolutt å anbefale 03` Focus RS #343685` MB 190D US
Guest ErikW Posted August 14, 2008 Posted August 14, 2008 Spent på hvordan dette er blitt når bilen har fått satt seg eg. Fortsatt kjørbar?Subber ikke noen plass eller problemer over farts humper? Kikket litt under panseret på min i dag, sprettetn luftflter boksen.Det var en stor skuffelse...makan til omvei lufta må ta før den får inn i motoren.Vil tippe at det er litt og hente på et skikkeligt filter med god varmeskjerming her.
fiesta05 Posted August 19, 2008 Posted August 19, 2008 Ja du må få deg KN filter, blir bedre da, jeg er iallefall fornøyd med mitt:) 03` Focus RS #343685` MB 190D US
fiesta05 Posted August 21, 2008 Posted August 21, 2008 Spent på hvordan dette er blitt når bilen har fått satt seg eg. Fortsatt kjørbar?Subber ikke noen plass eller problemer over farts humper? Kikket litt under panseret på min i dag, sprettetn luftflter boksen.Det var en stor skuffelse...makan til omvei lufta må ta før den får inn i motoren.Vil tippe at det er litt og hente på et skikkeligt filter med god varmeskjerming her. Bilen subber ikke eller noen ting, jeg var livredd da jeg kjørte midt over den første fartsputen, iallefall med det nye eksosanlegget også. Så har ikke hatt noen problemer i det hele tatt med akkurat det! Her er før : Og her er etter : 03` Focus RS #343685` MB 190D US
Fordxr4x4 Posted August 22, 2008 Posted August 22, 2008 Har KW fjører på min tror jeg. Fant noe papirer på det i hanskerommet hvertfall hehe. og på 17" felg. Ser ca ut som på det siste bildet ditt med klaringa til hjulbua. Syns det øverste bilde så litt fælt ut ja hehe alt for stor klaring Ikke merka noe ulemper med lavere bil jeg heller. Sitter som et skudd på veien
fiesta05 Posted August 22, 2008 Posted August 22, 2008 Hehe ja jeg synes heller ikke det ser bra ut på det første bildet, felgene ser ikke ut som 17" liksom, når det er så stor avstand mellom skjermen og dekkene. Nei jeg er kjemepfornøyd med høyden på den nå, men kommer nok til å investere i noen coilovers tenker jeg. Men på den lokale banen vi kjører litt på, gikk ikke bilen bedre enn med originale fjører, så jeg tror at det er bra greier som står på originalt, men det kan ha litt med at jeg har mer krefter i bilen nå enn før, for den spinner en del mer nå. 03` Focus RS #343685` MB 190D US
Fordxr4x4 Posted August 22, 2008 Posted August 22, 2008 http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.php?id=320 sånn du vil ha. Skulle hatt så mye penger at man bare kunne peke på de delene man ville ha. men den gang ei hehe
fiesta05 Posted August 23, 2008 Posted August 23, 2008 Ja det er sånn jeg sparer til;) Men for det første er det dyrt og for det andre så er det stress å få montert. Ingen jeg kjenner som vil ta i det engang.. 03` Focus RS #343685` MB 190D US
Fordxr4x4 Posted August 23, 2008 Posted August 23, 2008 Dyrt og dyrt et par turer på byen bare hehe. Nei men får jo montert det på pumaspeed men da må du jo ha bilen over, blir jo fort dyrt det også men kunne tatt det som en ferie tur. koster å være kar
fiesta05 Posted August 23, 2008 Posted August 23, 2008 Ja det er det det gjør, er bedre å ta det inn, jobber på Ford så har en haug med mekanikere som kan hjelpe meg hvis det skulle være problem liksom... Men får se hva som skjer.. Har så mye på ønskelista nå.. Har kjøpt hus også, så ja, det koster å være kar! 03` Focus RS #343685` MB 190D US
Recommended Posts