Torp Racing Posted September 7, 2007 Posted September 7, 2007 hei jeg har:svarte simens 550dysernyoverhalt topp (ikke portet)org t33bar map450chipkon filter3"mongoosorg intercoolergrpa toppakninggrpa bensin pumpegrpa rem remog motoren er orginal ellers hvor mye effekt kan tas ut av den uten og gjøre noe med motoruten og porte og gjøre noe annet? og hva bør jeg prioritere som "neste"?? takk for svar
Escort RST WRC Posted September 7, 2007 Posted September 7, 2007 (edited) Ja, tror den store bremsen på motoren din er turboen..Får jo ikke utnyttet mer enn 300-330hk med den turboen. Så sorte siemens dyser og 450chip får nok ikke gjort sitt i det hele tatt.. Du må nok få deg tak i en større intercooler også. RS500 cooler eller noe sånt. Edited September 7, 2007 by Escort RST WRC Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
Torp Racing Posted September 7, 2007 Author Posted September 7, 2007 hvor stor effekt økning vil jeg få med en t34 f.eks?
Guest Hovden Racing Posted September 8, 2007 Posted September 8, 2007 (edited) hvor stor effekt økning vil jeg få med en t34 f.eks? RS500 cooler og GARRETT T34 steg 3. 380hk vil du få da ca.. Edited September 8, 2007 by Hovden Racing
bige Posted September 8, 2007 Posted September 8, 2007 RS500 cooler og GARRETT T34 steg 3. 380hk vil du få da ca..det er sikker att motoren "ønsker "og gi 380 hk . Men jeg ville byttet radiator og IC , da du har MYE varme som må bort , uten att det skal gå utover toppen = topp paknings bytte .
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now