Guest mk III 04 Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Var på 100.000 service med min 2004 mk3 1,8 igår, betalte kun 3400 kr for det :-) Kompisen min som kjører passat var nettopp på 90.000 service og betalte 12.000 kr :-) Hurra for Ford c;) Godt å slippe bytte av reg.reim :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimsa Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 passat kompisen din var jo heldig, han slapp tydeligvis bytte alle lenkearmer i forstillinga, noe en vist nok må gjøre på hver 30000km, i hvertfall på kompisen min sin passat. det er 18000kr for! Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 For å forsvare vw litt, så er ikke problemet med bærearmer veldig stort lenger. Jobber på vag, men har ikke skifta bærearmer på veldig lenge nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oldfordsneverdie Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 ornda seg for vag etter at dem skifta leverandør på forstillings dela sine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mk III 04 Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 For å forsvare vw litt, så er ikke problemet med bærearmer veldig stort lenger. Jobber på vag, men har ikke skifta bærearmer på veldig lenge nå. Kunden har sikkert tatt til fornufty og fått bytta forstilling hos et annet verksted som ikke tar seg så grovt betalt, hos bilxtra og hellanor så selges det org.forstillings deler.Det er bare å se på delene så ser dere at orginal merket er slipt vekk :-)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 Det der gjelder jo alle type deler. Poenget her er at vag delene faktisk har blitt bedre. Vi har mange faste kunder som aldri setter sine bein andre steder enn hos merkeverksted. Er faktisk en del av de folka.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts