Guest 800ho Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 Hei Har en Italiensk import Sierra Cosworth som jeg har problemer med og få registrert. Fikk me Italiensk dokument når jeg kjøpte bilen,men mangler vognkort fra forige eier.Biltilsynet sier man ikke kan bruke det italienske dokumentet jeg har fått me bilen, og krever gammelt vognkort fra Italia for og få bilen registrert.Derfor lurer jeg på hvordan få tak i det gammle vognkortet fra Italia?Håper noen kan hjelpe meg. Mvh Alexander Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 er det ikke slik at biltilsynet i italia kan fakse deg det gamle vognkortet? du kunne jo gjort et forsøk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
86cosworth Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 er det i haugesund du har vært?! Fikk akuratt det samme selv! J**LA HESTK**ER !! Mine papirer kom fra det Italienske BT, men dem bare lo av meg. Når har jeg endelig ( etter 3 mnd ) ett papir på vei i posten. Dette har Toten Auto som jeg kjøpte bilen av fikset. I Italia sendte de ikke ut vognkort ut av landet før i 2006 da det kom nye regler der nede. Min ble importert i 2005, ergo det finnes ikke vognkort til min bil. Men nå er det både signatur og stempel på papiret som kommer så nå er det nødt til å gå i orden!! Håper du får tak i papirer du også! 1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal* 1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts