Guest isse Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 (edited) Hei eg har et merkelig problem på cosworthen min. Problemet er følgende: Får ikkje start på den,får ikkje bensin ut av dysene (pumpa virker) klikker i dyse nr 2(kommer en liten dash bensin ut dyse nr 2 når eg slår på tenninga. Det klikker også i coilen, har strøm på alle dyser, klikker også i et av dei fire reelene som står med hjernen. Er standard oppsett på bilen. Har skiftet coil men problemet er der fortsatt, hjernen funker bra også.map funker også. Det som er så merkelig er at eg har hatt ute toppen for og skifte topp pakning, gikk som ei klokke før, alt er rett montert. Edited September 4, 2007 by isse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 kanskje halvgiveren din er gåen.sensoren som sitter nedi fordeleren,er denne som åpner dysene.ellers kan det være def map sensor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Sjekk jordinga på led.nettet til dysene. Skal jordes bakkant på plenum. Fort gjort å glemme den ved toppakningsbytte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 Dysene er jord styrt fra modul, ekstra motor jording dette. Sjekk ledninga til ect (vanntemp føler) om en er på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 Mulig det,men uten jordinga på plenum ,starter ikke bilen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tikktikktikk Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Fant du ut av det? Har veldig likt problem nå.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest isse Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Hei ja eg fant ut av mitt problem.Er to kontakter som står for siden av kvarandre nede på blokka der med fordeleren. den ytterste kontakten var ødelagt. meiner det var den som var kvit.Fikk ornet den og vips startet bilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts