Guest Hovden Racing Posted September 4, 2007 Posted September 4, 2007 Sierra Cosworth 2wd ønskes kjøpt! Må være strøken i karosseri! Gjerne trimmet viss det er ordentlig gjort!! Svar her eller ring Kjell på telefon 45610005
mr Costin Posted September 6, 2007 Posted September 6, 2007 Jeg har en 2wd som jeg högger, veldigt bra karosseri aldrig krockad ikke rust, mangler motor, radiator/IC, ECU, frontfanger og bakfanger som den er nu. Finns papir som ska duga för reg i Norge men ikke i sverige. Pris 35000:- som den stårNB: Bilen finns i sverige.
Guest Hovden Racing Posted September 8, 2007 Posted September 8, 2007 farge? Neivell.. Uansett!! IKKE NOE REP OBJEKT ELLER NO DRITT... Kun strøkne biler, helst original stand eller profft trimmet.. Ingen kommentarer takk. KUN Biler med original farge. Noen må da vel ha noe til salgs?
Guest Hovden Racing Posted September 13, 2007 Posted September 13, 2007 Er det seriøst ingen som har en Cossie stående til salgs? Utollet da?
RS|Stian Posted September 13, 2007 Posted September 13, 2007 Sjekket ut disse da? - Sierra Cosworth sedan (gamle til syvers?)- Sierra Cosworth sedan- Cosworth vingebil- Cosworth vingebil FordClubNorway.no
Bjørn_H Posted September 13, 2007 Posted September 13, 2007 Ikke så lett å få tak i bra, orginale 2wd cosworther lenger... 88 Sierra Cosworth 2wd
Guest Hovden Racing Posted September 14, 2007 Posted September 14, 2007 sedan nr.2 der fikk jeg lyst på selv, nydelig bil til en billig penge.. Skal se på en grå en på Flisa tror jeg.
mr Costin Posted September 14, 2007 Posted September 14, 2007 Har missat att du frågat om bilen min. Karosseriet er meget bra, ingen rust, har aldrig varit krockad, lacken är solblekt. Papir finns för registrering i norge. Det mangler motor, front og bakfanger.Hvis du vill ha ströken bil så kan jeg få fatt på skikkelig god bil i Italia, men riktigt goe biler er dyra, räkna med fra 80000:- og oppover lev på Svinesund, med papir.
Guest Hovden Racing Posted September 14, 2007 Posted September 14, 2007 Har missat att du frågat om bilen min. Karosseriet er meget bra, ingen rust, har aldrig varit krockad, lacken är solblekt. Papir finns för registrering i norge. Det mangler motor, front og bakfanger.Hvis du vill ha ströken bil så kan jeg få fatt på skikkelig god bil i Italia, men riktigt goe biler er dyra, räkna med fra 80000:- og oppover lev på Svinesund, med papir. Crystal Blue, klarer du å finne en sånn?
Guest Hovden Racing Posted September 20, 2007 Posted September 20, 2007 Ikke ring om bilen ikke er STRØKEN utenpå.. Motor kan gjerne vere slitt, da den skal ha 600hk motor uansett. Gir og resten av drivverk bør være bra.
Recommended Posts