FunkyHunk Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 (edited) Som topic sier, jeg har et stk 4-2-1 grenrør til OHC til salgs.Jeg lurer på om det er til ecort mk1/2, fordi det passa ikke inn i taunusen min.Utgangsrøret, som er ca 2.5" gikk i nedre del av torpedoveggen. Jeg skulle egentlig bytte til det grenrøret, fordi det er tykkere og kraftigere rør, og utgangsrør på dette enn det Taunus 1600GT-grenrøret jeg har på bilen nå.Det er i god stand, ingen sprekker eller deformasjoner og ser bra ut, bortsett fra litt overflaterust.Jeg hadde tenkt å pusse det ned å lakkere det, hvis det er noen interesse for det. (mot et lite tillegg ) Det befinner seg i nordland fylke, Ballangen kommune, og kan hentes her. Jeg kan oxo sende mot at kjøper betaler frakt. Bud mottas, men ikke skambud. Fra 1300kr og oppover. Ståle: Tlf: 90665938, Mail/msn: stalehs@hotmail.comHelst ikke sms, ring heller. Det er mye hyggeligere å snakke enn å sende sms Bilder: Edit: ordna bildene Edited November 8, 2007 by FunkyHunk Link to comment Share on other sites More sharing options...
bcLars1 Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 intr i å bytte det mot nye foringer i bakstilling til taunus. ? ev turtallsinstrumenter til 4cyl tunus 74-82? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FunkyHunk Posted September 3, 2007 Author Share Posted September 3, 2007 Bytta nettopp foringene bake til poly-foringer, og instrumenter trenger jeg ikke. Beklager. Kan bytte i en Atlas-aksling med 3:44 ELLER 4:10 utveksling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FunkyHunk Posted September 5, 2007 Author Share Posted September 5, 2007 Kan oxo byttes i turboeksosmanifold m/T-3flens til ohc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FunkyHunk Posted September 6, 2007 Author Share Posted September 6, 2007 har fått bud på 1400 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bcLars1 Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 har en ny slik garnes turbo eksosmanifoil i rustfritt til ohc med T3 flens.... men da må du gi meg litt i mellom..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FunkyHunk Posted September 7, 2007 Author Share Posted September 7, 2007 (edited) har en ny slik garnes turbo eksosmanifoil i rustfritt til ohc med T3 flens.... men da må du gi meg litt i mellom..... Så bra Hvor mye da?Har du bilder? Send på PM isåfall. Edited September 7, 2007 by FunkyHunk Link to comment Share on other sites More sharing options...
bcLars1 Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 500,- lapp væ?? bilde,da må jeg ha mobil nr ett ditt! mvh Stian Link to comment Share on other sites More sharing options...
FunkyHunk Posted September 8, 2007 Author Share Posted September 8, 2007 Beklager, har fått tak i grenrør til t-3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FunkyHunk Posted September 10, 2007 Author Share Posted September 10, 2007 Ingen som skal ha? detta er billig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-joar Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Bytta nettopp foringene bake til poly-foringer, og instrumenter trenger jeg ikke. Beklager. Kan bytte i en Atlas-aksling med 3:44 ELLER 4:10 utveksling. Heisann, beklager OT men de foringene til taunus, hvor fikk du tak i de??Og hva slags turtallinstrumenter har du til taunus?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bcLars1 Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 ingen som skal ha?? hadde du ikke ett bud på 1400,- da?? per joar: pm meg isteden,ikke legg inn her i salgstråden hass. S.L Link to comment Share on other sites More sharing options...
FunkyHunk Posted September 11, 2007 Author Share Posted September 11, 2007 Heisann, beklager OT men de foringene til taunus, hvor fikk du tak i de??Og hva slags turtallinstrumenter har du til taunus?? Foringene fikk jeg fra RS Euroford Performance. Turtallsinstrument har jeg av ettermontert type. ingen som skal ha?? hadde du ikke ett bud på 1400,- da?? per joar: pm meg isteden,ikke legg inn her i salgstråden hass. S.L Hørte aldri mere fra vedkommende. så kom med bud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FunkyHunk Posted September 27, 2007 Author Share Posted September 27, 2007 svoosj!Bumpetibump! Ingen som er interessert i? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FunkyHunk Posted November 1, 2007 Author Share Posted November 1, 2007 opp!Går nå for 1000 spenn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 opp!Går nå for 1000 spenn! Kjøpte ikke dette av en kar på østlandet for ca 1.5år siden ? Jeg byr deg 900kr for det, så betaler jeg frakta nedover. Ekke så dyrt faktisk, har sendt ett før i posten. Min mail er kverna@gmail.comTelefonnummer 92643323(sms før kl. 9 da jeg er på jobb nå) Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
FunkyHunk Posted November 1, 2007 Author Share Posted November 1, 2007 Du har ikke en IS-hjerne og slangen mellom innsug og lmm så kan vi bytte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 Du har ikke en IS-hjerne og slangen mellom innsug og lmm så kan vi bytte? Sjekk pm. Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
bcLars1 Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 pm sendt !!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FunkyHunk Posted November 1, 2007 Author Share Posted November 1, 2007 Hjernen kan jeg vente med, har fått lånt. Og slangen har jeg fått tak i fra lokale bilhuggeren.Nå har jeg fått bud fra en kar ifra møre og romsdal på 1100+frakt... noen høyere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 Gir meg på budrunden. Ligner veldig på det jeg solgte oppover til en tommy hvis jeg ikke husker feil, så hadde vært litt morro å fått det "hjem" igjen. Men er vel kanskje mange av disse rundt om Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
FunkyHunk Posted November 2, 2007 Author Share Posted November 2, 2007 Okei.Dsse hadde jeg fått hos en kompis ifra narvik for en jobb jeg gjorde en stund siden.Tenkte jeg skulle bytte ut de grenrøra jeg har, men det var for mye tilpassing. Tror de ville passa mye bedre i en sierra f.eks enn i en taunus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slåstad RS Posted November 2, 2007 Share Posted November 2, 2007 Blir det ikke solgt , så kan du få 1000,- + frakt. Aldri noe godt uten at det er galt for noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FunkyHunk Posted November 5, 2007 Author Share Posted November 5, 2007 Nå har jeg fått bud på 1300.- +frakt. Hører jeg ikke mer før kvelden er over selges det for den prisen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FunkyHunk Posted November 6, 2007 Author Share Posted November 6, 2007 da skjedde d litt av hvert, bud på 1400+frakt mottatt fra møre og romsdal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts