Jump to content

Recommended Posts

  • 8 months later...
  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
litt lenge etter.. men ka motor det blei?

 

Eirik

 

Det BLIR vel en 2.8i dobbelturbo.. ;)

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Guest rask-drosje
Posted

Søk på forumet her etter SIERRA RX8 hvis du vil gå for V8. 250 biler ble laget for Australia.

302 Mustang motor og gearkasse T5.

 

Grom lyd vi V8 da? :D

Posted
Søk på forumet her etter SIERRA RX8 hvis du vil gå for V8. 250 biler ble laget for Australia.

302 Mustang motor og gearkasse T5.

 

Grom lyd vi V8 da? :D

 

Grom NOK lyd i V6 med rakrør også.. ;)

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Posted

V8 Sparke så ***** hardt!!!! ikke for å være frekk , men alibaba trur du ska gå å lægg dæ....

 

har du peng så innvester i en eldre cosworth V8 eller en ny V10 F1 MASKIN. æ E IKKE EDRU I SKRIVENDE STUND!

Posted
V8 Sparke så ***** hardt!!!! ikke for å være frekk , men alibaba trur du ska gå å lægg dæ....

 

har du peng så innvester i en eldre cosworth V8 eller en ny V10 F1 MASKIN. æ E IKKE EDRU I SKRIVENDE STUND!

 

ja dette er sikkert billig! hvor høy var promillen ? over 3 ?

Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.

I got Adhd whats your excuse ?

Posted

Hehe.. :P

 

Joda, har litt lyst på Cobra R-motot (5.4l V8 kompressor), men de koster desverre litt mye.. :closedeyes:

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

  • 1 year later...
  • 5 weeks later...
Guest volvo244v8
Posted

så klart v8.

 

jeg har v8 i volvoen min å kjører i fra cossie uten problem:)

 

har 500hk 692nm går bra nok=)

 

å mere en bra nok fart på hjulene når du gir 4 gir i lang svingen:)

Posted
jeg har v8 i volvoen min å kjører i fra cossie uten problem:)

 

har 500hk 692nm går bra nok=)

Det kommer vel litt an på Cosworthen... :rolleyes:

  • 5 weeks later...
Posted
Gran, snakker om motorer som ALLEREDE har turbo.

 

800hk uten overlading? Hvor stor blokk har du da, 10l? Og hvor ble bunndraget av? Da skal du ut med mye mer enn 70k. ****** rart at det er bare 500hk i en 8.3l V10 som sitter i Viper da? Som du sa, det kjøper jeg ikke.

 

Støtstang er ut.

 

 

Ford racing selger nye støtstang motorer med 560hk, med garanti for 60.000 kr.

Objects in mirror will soon dissapear...

 

Prosjektet mitt : http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=37210

  • 2 weeks later...
Guest Nakkeru
Posted

Hvis folk er mest ute etter hva som går best rimligst mulig så putter du i en BMW M5 motor fra tidlig 90 tallet, chipper den får 350hk og 420nM, og volvo dogbox og volvo bakaksel med sperre og forlink.

 

motoren er 25-30000 og girkasse og bakaksel rundt 25000. Da er det ikke mange som holder følle.

og den motoren har et sinnsykt potensiale til høye effekt tall.

 

 

personlig ville jeg aldri gjort det med en capri. Der skal allt være Ford etter min mening

  • 1 month later...
Posted

Får jo 5,0 v8 med alutopper og 300+ hk i fra Ford Racing i USA for 25000,-

Topper du dette med ei tremek , innsprut og 8,8" mustangaksel så får du en morsom bil.

+ at dette finnes det godkjenningspapirer på !!!

 

Motorvekten blir tilnærmet lik en Cosw.motor også hvis du bruker de alu deler som er tilgjengelig.

 

Ca 330 v8 hk ved 7000+ omdr. synger greit i en Capri!

Aldri noe godt uten at det er galt for noe.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...