Jump to content

slett


twin turbo

Recommended Posts

å få tak i grp a for og bak hjuls oppheng vet eg ikkje om du får tak i nytt men vet hvertfall att du får kansje tak i brukt hos cosworth breakers i england.....

RS Cosworth 1990

 

 

Mvh Raymond

Link to comment
Share on other sites

LONG studs, noe jeg angrer på jeg ikke puttet inn, rådene bør jo skiftes på 600+++hk har jeg hørt, og forgudskyld balanser veiv!!!hehe den siste har mye å si

F4020kit.jpg

Bruksbil: 2005 E-61 Bmw 535dat M-Sport

Under bygging: Escort F-40 4x4 1Uzfe Twin Efr 6258 WRC understell, Quaife Seq q-69 + masse grommt På passionford

 

Dette forumet mangler styring......

Link to comment
Share on other sites

eg satser mellom 500-650hk. og passer motorlabbene fra vanli sierra 2.0l på cosworth?

 

også om det er noen som har noen internettsider med grpa for og bakstillingsdeler nye?

 

for det første så er det stor forskjell på 500 og 650, så du må bestemme deg for ett litt mere nøyaktig tall.

For det andre så tror jeg du har kjøpt motor av en luring når han sier du kan kjøre 650hk på denne motoren bare fordi det er mahle lavkomp på den :rolleyes:

 

motorlabbene passer, men om du skal ha gruppe a forstilling så skal du uansett ha andre sånne.

www.dewitts.co.uk selger nye gruppe a deler.

men jeg tror ikke du vet hva dette faktisk koster.

nav foran 10000pr stk, drivaksler foran 5-6000 pr stk, bærebruer 3-4000, ffd diff 40-60 (med bunnpanne og xshaft), gruppe a dempere, castor stag, stabstag, rattstamme m travers, og det er bare foran.

 

så du kan like gjerne innse først som sist at det er for dyrt =)

WWW.NorskEscortRegister.Net

Escort Mk1/Mk2 register

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...