twin turbo Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 (edited) . Edited February 25, 2013 by twin turbo trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cossy88 Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 ville nok kostet på meg nikasilforinger vis du skal over 600hk... før eller siden ryker blokka vis du ikke har det Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 å få tak i grp a for og bak hjuls oppheng vet eg ikkje om du får tak i nytt men vet hvertfall att du får kansje tak i brukt hos cosworth breakers i england..... RS Cosworth 1990 Mvh Raymond Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge87 Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 LONG studs, noe jeg angrer på jeg ikke puttet inn, rådene bør jo skiftes på 600+++hk har jeg hørt, og forgudskyld balanser veiv!!!hehe den siste har mye å si Bruksbil: 2005 E-61 Bmw 535dat M-SportUnder bygging: Escort F-40 4x4 1Uzfe Twin Efr 6258 WRC understell, Quaife Seq q-69 + masse grommt På passionford Dette forumet mangler styring...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 les mitt på siden http://www.siipicossu.com/manuaaleja/manuaalit.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark1 Posted September 1, 2007 Share Posted September 1, 2007 eg satser mellom 500-650hk. og passer motorlabbene fra vanli sierra 2.0l på cosworth? også om det er noen som har noen internettsider med grpa for og bakstillingsdeler nye? for det første så er det stor forskjell på 500 og 650, så du må bestemme deg for ett litt mere nøyaktig tall.For det andre så tror jeg du har kjøpt motor av en luring når han sier du kan kjøre 650hk på denne motoren bare fordi det er mahle lavkomp på den motorlabbene passer, men om du skal ha gruppe a forstilling så skal du uansett ha andre sånne.www.dewitts.co.uk selger nye gruppe a deler.men jeg tror ikke du vet hva dette faktisk koster.nav foran 10000pr stk, drivaksler foran 5-6000 pr stk, bærebruer 3-4000, ffd diff 40-60 (med bunnpanne og xshaft), gruppe a dempere, castor stag, stabstag, rattstamme m travers, og det er bare foran. så du kan like gjerne innse først som sist at det er for dyrt =) WWW.NorskEscortRegister.Net Escort Mk1/Mk2 register Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted September 5, 2007 Author Share Posted September 5, 2007 (edited) . Edited February 25, 2013 by twin turbo trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now