Jump to content

Recommended Posts

Posted

Varierer. Tenker du da på skifte av dekk som f.eks sommer til vinter? eller bytte gummi?

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Posted
Varierer. Tenker du da på skifte av dekk som f.eks sommer til vinter? eller bytte gummi?

-Arne

tenker å kjøpe nye felger også lurer jeg på om jeg skal bestille med nye dekk i samme slengen, eller om jeg skal kjøpe dekkene i nærområdet?

Frakt for bare felger kontra frakt for felg m/dekk blir vel noe det samme sikkert(??), så da lurer jeg på hvor mye det koster å montere dekkene i seg selv.

Posted

Koster vel rundt en 500kr vil jeg tro. Varierer så mye, ihvertfall her i Bergen. Det beste er å bare legge på dekkene selv, enkelt og greit. :)

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Posted

Viss du får samme pris på dekkene der du kjøper felgene, som i nærområdet er det vel ingen tvil?

Jeg hadde vertfall fått de til å montere dekk og avbalansere samtidig.

Så slipper du noe mer stress enn å få hjulene i posten, og montere på bilen :)

Tror ikke det har noe å si på prisen på frakten om det står dekk på felgene eller ikke.

Men som sagt, får du tak i billigere dekk i nærområdet ditt, så er det jo en annen sak.

For som oftest får du montert de på felg med i prisen :)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her

Posted

Hos Sharif ga jeg ca 990 pr stykk for Toyo Proxes T1R ferdig avbalansert på felg........bra pris synes jeg....

Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.