Guest Andars Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 (edited) Er det noe tull og trimme en rs2000 med framjulsdrift, tenker helst på når det blir over 400++ hk. Har en kammerat som sier det bare blir noe tull og det ikke vill gå noe serlig siden det er frammtrekker. hva mener dere ? Edited August 27, 2007 by Andars
a.cosworth Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 Første spørsmålet mitt er, skal han hente ut 400++hk med sugemotor? -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
janbanan Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 finnes jo en 500+ hk rst i england med fwd. (focus wrc 2.0 block med st170 topp)Går visstnok greit den
Guest Andars Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 Første spørsmålet mitt er, skal han hente ut 400++hk med sugemotor? -Arne sugemotor ?
hår ball Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 finnes jo flere focuser med 500-600 hk, og flere mk4 escorter med 4-600 hk.. så svare mitt er, det er langt i fra tull, og en fwd kan nesten gå like godt rett fram som en rwd, samme gjelder sving, men det koster en del og få det satt opp.. har selv en motor i min rst som skall være god for over 300 HK når den er færdig mappet og justert, og jeg vill tro det kommer til og bli en krevende bil og kjøre, værtfall med slike effekter til dagligdags, der har jo en rwd en fordel, dem hiver jo bare me ræævva, en fwd torq styrer jo og går sikksakk framover.. men det er langt ifra meningst løst, spørr du meg er det tøfft, jeg bygga min litt på trass av alle mine venner, og deres dritt slenging om fwd, men nå skall det sies, at jeg vurderer og sette motoren i en sierra ved en senere anledning. da jeg har fått bevist mitt poeng om at fwd funker..
Guest Andars Posted August 28, 2007 Posted August 28, 2007 (edited) finnes jo flere focuser med 500-600 hk, og flere mk4 escorter med 4-600 hk.. så svare mitt er, det er langt i fra tull, og en fwd kan nesten gå like godt rett fram som en rwd, samme gjelder sving, men det koster en del og få det satt opp.. har selv en motor i min rst som skall være god for over 300 HK når den er færdig mappet og justert, og jeg vill tro det kommer til og bli en krevende bil og kjøre, værtfall med slike effekter til dagligdags, der har jo en rwd en fordel, dem hiver jo bare me ræævva, en fwd torq styrer jo og går sikksakk framover.. men det er langt ifra meningst løst, spørr du meg er det tøfft, jeg bygga min litt på trass av alle mine venner, og deres dritt slenging om fwd, men nå skall det sies, at jeg vurderer og sette motoren i en sierra ved en senere anledning. da jeg har fått bevist mitt poeng om at fwd funker.. ok Men fartmessig har det mye og si viss en sierra og en escort stiller opp mot start start streken og kappkjører, Siden escorten ikke veier så mye. Edit: Da er kjøreren ganske erfaren bak rattet Edited August 28, 2007 by Andars
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now