Sierra IS-RS Posted August 25, 2007 Share Posted August 25, 2007 (edited) Tror jeg har sprengt en Utgangpå min pioneer cd-spiller, kan dette sendes inn og fikses? noen som har peiling på hva slikt koster? EDIT: mente seff Phono utgang Edited August 27, 2007 by Sierra IS-RS Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By: 2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift... Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT Bmw 523 98 Mod Yamaha RX1 Mountain 06 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest OlavVI Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Tipper det er utgang du mener?Er dette en linjeutgang (phono) eller en høyttalerutgang? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossie_storm Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 ja går nok bra og fikses det. Timespris er nok fort 800 ++ må du nok regne med noen hundre kroner + for deler Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kriz Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 ja dette blir fort dyrt om du ikke kjenner noen kompiser som kan dette. Ofte kan det kansje være like greit med ny spiller.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 Kan ofte være like greit med ny spiller som Kriz sier. Jeg brente en jordbane i en av mine før en gang. Fikk sendt den inn og fikk det reparet, men holdt bare en månede ca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 2 års garanti å 5 års reklamasjons rett sier nå jeg bare å sende inn til nærmeste plass så selger pioneer da.. MEN siden du har sprengt utgangen din så vil jeg tro at du har dårlig jording en plass, å da henter spillern jord igjennom signal kabelne å dermed griller du utgangen. så sjekk jordinga di Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts