Escort RST WRC Posted October 1, 2007 Author Share Posted October 1, 2007 Her er bleedventilen jeg bruker nå: Fikk justert inn alt i helga hos Husnes.Klarer 2 BAR på 4.gir nå.Har ingen peak på turbotrykket, lader opp til max og ligger der stabilt.Så for å få et sterkere mellomregister må jeg nok få meg boostcontroller.Eller bytte til en større turbo Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted October 2, 2007 Author Share Posted October 2, 2007 (edited) Fikk bare rundt 1.6 BAR ladetrykk på 2.giret, litt over 1.8 BAR på 3.giret og på 4.giret fikk jeg litt over 2 BAR. Men er tok turboen som gjør at jeg ikke får ladet mere. Noen som har noen gode forslag til hvilken turbo jeg skulle oppgradert til i såfall?Vurderer å bytte den ut i løpet av vinteren.Her er specs på bilen: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=28742 Husnes anbefalte en Turbonetics E50 el. lign.Men jeg har hørt litt diverse om de baklokkene til Netics...Vil ha en turbo med intern wastegate, gidder ikke å bytte manifold. Kunne vertfall vært artig med en større turbo, for resten av oppsettet skal fint klare en god del mer hk mente Husnes Edited October 2, 2007 by Escort RST WRC Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now