Guest crzywiz Posted August 28, 2007 Posted August 28, 2007 Bestillte 4stk Bilstein B6 dempere, kom på 4700kr med BMWCCN rabatt , hehe Så skal jeg prøve med disse demperne på orginalfjærene for å se hvordan det blir En annen ting ang den ristinga når jeg tar løs i 1 gir, visst jeg svinjger igjennom ett kryss så rister det ikke. tyder dette på noe spesiellt? Skal ha bilen på bukk idag å inspisere hva som trenger en makeover En annen ting: Er det noen av disse turboene som kan fungere som en erstatter for min T3? visst jeg ønsker en som er litt større, som passer bolt on. Her og Her
turbodohc Posted August 28, 2007 Posted August 28, 2007 Du kan vel få en av di turboene der til å passe om du moterer baklokk på dem. Men tror jeg ville styrt unna den type billigturboer, selv om noen sier di har fått dem til å vare.
turbodohc Posted August 28, 2007 Posted August 28, 2007 https://redhat3.admarkonline.com/~treadston...and+Turbonetics
Guest crzywiz Posted August 28, 2007 Posted August 28, 2007 Ahhh! Så jeg kan ikke bruke den som jeg alleredet har? Oppdatering ang ristingen. Hadde bilen på bukk idag å gikk igjennom å sjekket at alt av akslinger satt fast og ikke slakk i. samt caster foringene som var helt fine. Hva kan det da være som lager vibrasjon når jeg setter igang på 1 gir, ca rundt 2000rpm. litt mindre risting på 2 gir...å er ikke visst jeg svinger til venstre f.eks. Så er det en vibrasjon i bilen som det virker som kommer fra drivverket. denne kommer fra 60km\t og opp til 110 ca. Hva kan dette være?
Guest crzywiz Posted August 29, 2007 Posted August 29, 2007 Anyone? Har nå fått balansert dekkene, å da forsvant ristingen i rattet. Så det var grunnen. Men den ristingen ved akselerering på 1 gir fra 2000rpm og opp er der enda. trenger ikke veldig hardt engang. er en "during" under kjøring også. fra 60kmt og opp.
Guest Magnus Posted August 30, 2007 Posted August 30, 2007 Ofte mellomaksling forover som er gåen i det fremste krysset. Vanskelig å sjekke da den sitter på bilen. Byttet til smørbare kryss og fikk den balansert pånytt og mitt risteproblem forsvant. Ingående aksel på kassa har også gitt slik risting su beskriver. Clutch ut men du ruller i feks 40 kmt på 2 gir også slipper du den sakte på igjen og tester om det rister da også.Slarkete lamell har også gitt meg slik risting. Får å sjekke drivledd må du ihvertfall ha av mansjett, beste er å ta ut hele akselen. Men det er mye jobb egentlig.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now