Guest maen83 Posted December 12, 2002 Posted December 12, 2002 Heisann Jeg har har ikke funnet ut av mitt problem med min Sierra 2,0 liter forgasser motor.. Når jeg trør inn gassen så er det akkurat som hele motoren låser seg(hører liksom en dirre lyd) Så kan den begynne å gi gass og deretter bremser den liksom litt opp... Dette skjer særlig viss jeg har en oppover bakke så må jeg gire ned der jeg normalt ikke hadde trengt å gjort det.. Den dauer også ut etter dette har skjedd(eller fusker mye) Men viss jeg starter den om ijen så pleier den å svive fint,men noen ganger "nykker" det litt i bilen på tomgang også(akkurat som om den hopper over noe) Noen som kan være en reddende engel? Håper innderlig noen kan svare for jeg må få orden på dette
Guest Multicell Posted December 13, 2002 Posted December 13, 2002 Sjekk pluggen på boksen som ligger på førersiden i motorommet,kan være dårlig kontakt der
Trones... Posted December 13, 2002 Posted December 13, 2002 Sjekk om du har gnist på ALLE pluggene hele tiden.. Det kan være en plugg/pluggledning som fjusker!! Mvh. Trones...87. Merkur XR4TI.06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci. HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
Trones... Posted December 17, 2002 Posted December 17, 2002 libtom :!: :!: :!: Hva den ment til meg :?: :?: Mvh. Trones...87. Merkur XR4TI.06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci. HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
Recommended Posts