Jump to content

Etterlysning!

Guest darksoul

Recommended Posts

Guest darksoul

Heisann folkens!

Er på jakt etter eieren av en sølvgrå Toyota Avensis stasjonsvogn med kjennemerke som starter på ST... Bilen har nok en ganske knust bakfanger med røde lakkfelter på etter frontfangeren på min bil! Dette skjedde i ca 13:30 tiden i dag i en tunell litt utom bergen i retning fana... Idioten stakk av fra en ulykke og lot meg og dama sitte igjenn med skader!

Øyvind.

Guest darksoul
skal holde ønyene åpne her..bor i det området selv,så skal si ifra hvis jeg ser noe.

Det er bra! Håper bare eg får tak i denne personen! Må ha vert påvirket eller noe siden han bare stakk...

Du har ikke reg.nr? Mulig dumt å spørre om, men må nesten.

Jeg holder øynene åpne, ser jeg bilen tar jeg skiltene. ;)

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Heisann folkens!

Er på jakt etter eieren av en sølvgrå Toyota Avensis stasjonsvogn med kjennemerke som starter på ST... Bilen har nok en ganske knust bakfanger med røde lakkfelter på etter frontfangeren på min bil! Dette skjedde i ca 13:30 tiden i dag i en tunell litt utom bergen i retning fana... Idioten stakk av fra en ulykke og lot meg og dama sitte igjenn med skader!

Øyvind.

Håpa det var bilen som var skadd,og ikkje du og dama :unsure: Og eg håpa også at du får tak i han tullingen :angry: Viss du har regnr. hans kan du jo senda melding til kodeord REGNR ST xxxxx til 2282 :rolleyes:

Guest darksoul
Håpa det var bilen som var skadd,og ikkje du og dama :unsure: Og eg håpa også at du får tak i han tullingen :angry: Viss du har regnr. hans kan du jo senda melding til kodeord REGNR ST xxxxx til 2282 :rolleyes:

Har desverre ikke regnr da det skjedde så fort.. Vi låg i kø da han plutselig hogg inn bremsen.. Fikk vannplaning inn i bilen hans/hennes og like etter at eg traff han ga han gass og forsvant... Gjekk heldigvis bra med dama men eg fekk nakkesleng og gode greie... Bilen fekk ein del skade i fronten... Interc, oljekjølar, frontfangar, alle lyktene, panser + bulka frontplate..

Ø.

Guest darksoul
rart han stakk av da, er jo den som kommer bak som får skylda...

Kanskje noe muffens i bilen eller noe? Eller ugyldig forsikring? Kven veit?

Jepp, du skal uansett holde nok avstand til bilen foran til å kunne unngå kollisjon ved nødbrems. Selv om du vannplaner aldri så mye. (Dette går da igjen på å kjøre etter forholda)

Men veldig muffens at bilen foran stakk, ettersom han/hun vel nødig vil betale for skader på egen bil selv..

Mulig bilen var stjålet eller som sagt ugyldig forsikring.. Kjørt uten lappen? etc... Blir jo bare spekulasjoner selvfølgelig.

jokeft8.jpg

du kommer ingen vei. selv om han reise.

husk når du eventuelt legger fram saken til politiet, så har saken 2 sider.

det som sansynelig vis kommer til å skje er at du får deg en smekk.

Han får seg vel neppe noen "smekk" etter ett uhell?

Og er det personskader er det jo viktig å få meldt saken til politi og forsikring med tanke på ettervirkninger/senskader, spes visst skader i nakken.

Og er det personskader er det jo viktig å få meldt saken til politi og forsikring med tanke på ettervirkninger/senskader, spes visst skader i nakken.

Er du godt oppi åra, får man etter en slik situasjon gjerne en bot for å ikke holdt avstand og forvoldt skade på annen manns kjøretøy, men er man ungdom så er man plutselig "kriminell" og da skal man jo atraffes i hue og rævva... Sånn er det dessverre blitt i dette landet... Er nok best å betale skaden sjøl, og håpe man slipper det der en gang til, for det er SURT...

Håper du ikke får varige problemer med nakken, for det veit jeg godt åssen er dessverre...

Er du godt oppi åra, får man etter en slik situasjon gjerne en bot for å ikke holdt avstand og forvoldt skade på annen manns kjøretøy, men er man ungdom så er man plutselig "kriminell" og da skal man jo atraffes i hue og rævva... Sånn er det dessverre blitt i dette landet... Er nok best å betale skaden sjøl, og håpe man slipper det der en gang til, for det er SURT...

Håper du ikke får varige problemer med nakken, for det veit jeg godt åssen er dessverre...

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth