Dorfern Posted August 12, 2007 Posted August 12, 2007 Endelig har Subaru lagd en konkuransje dyktig bil.... dem måtte gjøre noe med disse fordene...he-he
HPL Posted August 12, 2007 Posted August 12, 2007 Klart det blir konkurransedyktig ettersom de har kopiert Ford Focus og Citroen C4... 1998 Volvo S80 - 231hk
Dorfern Posted August 12, 2007 Author Posted August 12, 2007 Klart det blir konkurransedyktig ettersom de har kopiert Ford Focus og Citroen C4... Hvis jeg ikke tar feil så er vel di fleste europeiske små bilane bygd på ei Focus ramme.... Men det hadde hvert gøy å hatt 2 normenn i toppen av WRC Rally.. Det har ikke blitt mindre bil intr etter Petter vant i 03...
Mark1 Posted August 12, 2007 Posted August 12, 2007 og hva får deg til å tro at den der er konkurranse dyktig? WWW.NorskEscortRegister.Net Escort Mk1/Mk2 register
Sierra_2.9 Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 og hva får deg til å tro at den der er konkurranse dyktig? at den er mindre, på samme måte som Focus og C4...endelig har dem skjønt det! Imprezaen han kjører nå er en forbanna drittbil...enten må dem kjøre en mindre bil, som den i topic her, eller så må han for F*** se å bytte til Ford snart!!! han kaster bort såå mange år hvor han kunne vært helt i toppen med å kjøre den shitbilen!! gidder ikke bry meg om hvordan d går med han før han får en bil på lik linje me Focus/C4...ser nå kanskje ut som Subaru har skjønt d etter noen år.. '93 Escort CosworthX - '93 ///M3- '92 Ford Sierra CLXX - '89 Sierra CosworthMine bilder:www.facebook.com/hmfotografi - Lik gjerne siden
Mark1 Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 at den er mindre, på samme måte som Focus og C4...endelig har dem skjønt det! Imprezaen han kjører nå er en forbanna drittbil...enten må dem kjøre en mindre bil, som den i topic her, eller så må han for F*** se å bytte til Ford snart!!! han kaster bort såå mange år hvor han kunne vært helt i toppen med å kjøre den shitbilen!! gidder ikke bry meg om hvordan d går med han før han får en bil på lik linje me Focus/C4...ser nå kanskje ut som Subaru har skjønt d etter noen år.. tror størrelsen på bilen står ganske langt ned på problem lista til petter. WWW.NorskEscortRegister.Net Escort Mk1/Mk2 register
Escossie Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 tror størrelsen på bilen står ganske langt ned på problem lista til petter. helt enig er vel ikke der probleme i dagens subaruer sitter...
Dorfern Posted August 13, 2007 Author Posted August 13, 2007 tror størrelsen på bilen står ganske langt ned på problem lista til petter. Jeg trur ikke størrelsen på bilen er nederst på lista, men ikke øverst heller får han greie på syken sin så er han tilbake for fullt..... Å da er det greit med en konkuransje dyktig bil ( Trur ikke Prodrive og subaru bruker millioner av kr på noe nytt som ikke blir bra......)
Guest andronix Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 Str har jo ikke noe å si. Se på `03 modellen. Denne holdt, og var den beste bilen petter noen gang har brukt. Men dem ser vel nå hva en "liten" coupe klarer og går for det vel? Syntes det er synd jeg da,impreza har lissom alltid vært 4x4 power sedan.
Mark1 Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 en citroen c4 er 420cm lang og en impreza er 446cm lang... tror ikke lengden er den vesentlige forskjellen her. WWW.NorskEscortRegister.Net Escort Mk1/Mk2 register
Sierra_2.9 Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 Uansett så er det nok ingen uting at bilen blir mer lik Focus og C4 utseendemessig...med tanke på kjøreegenskaper...bilen må tydeligvis være mer lik de på flere måter, skal dem henge med... '93 Escort CosworthX - '93 ///M3- '92 Ford Sierra CLXX - '89 Sierra CosworthMine bilder:www.facebook.com/hmfotografi - Lik gjerne siden
HPL Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 Jeg tror ikke Petter blir lenge i Subaru. Magefølelsen min sier at han kommer til å gå til BP Ford hvis Marcus gir seg. 1998 Volvo S80 - 231hk
Samatron Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 Uansett så er det nok ingen uting at bilen blir mer lik Focus og C4 utseendemessig...med tanke på kjøreegenskaper...bilen må tydeligvis være mer lik de på flere måter, skal dem henge med... den nye imprezan er ikke resized pga rally. grunnen er fordi de vil selge biler til mannen i gata, som også er den eneste grunnen til at de bruker så mye penger på wrc.
cross-box Posted September 24, 2007 Posted September 24, 2007 kan vel garantere at vi ikke ser petter i en ford så lenge wilson styrer sjappa aktiv dyslektiker for oss som liker escort før 1980
lotto_ Posted October 7, 2007 Posted October 7, 2007 Spiller vel ingen rolle at subaruen er litt lengere så lenge det alltid er tekniske problemer med den,bremser,motor,servo, girkasse og gud veit ikke hva som skjer med den nesten vært løp, mens focus og C4 går nesten vært løp uten problemer.
Guest sierraman Posted December 6, 2007 Posted December 6, 2007 (edited) den er sikkert bedre, men iallefall ikke finere. Liker mye bedre sedaner som evo og "gammel" impreza. 4 dører har den også Edited December 6, 2007 by sierraman
cbp Posted December 7, 2007 Posted December 7, 2007 Problemet med imprezaen er ikke størrelsen noe man har sett tidligere med Lancer evolution..Problemet har vært at bilen har vært overdesignet.. Prodrive gjorde en kjempebommert da de ansatte en tidligere F1 designer for å lagesin rally Impreza. Han jobber ikke der lenger;) Det er stoor forskjell på biler som går rundt og rundt på en asfaltbane og biler som skal kjøres på asfalt, grus, snø og gjørme. Homologeringsregler har dessverre gjort at det har vært vanskelig å gjøre om på designet.. men dette vil løse seg med den nye bilen... Et annet problem er designet på motor, det har vært vanskeligere å få like mye effekt ut av en bokser motor som en rekkefirer under de restriksjonene som er i WRC reglementet. De andre merkene har jo framgang de og i utvikling av sine biler..Men det illustrerer jo fint at det er Subarus tanker om hvordan en bil skal være som går foran prodrives ønsker om tekniske løsninger.. hadde Prodrive kunnet velge hadde det nok sittet en tverrstillt rekkefirer under panseret.. If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now