Furre Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Den gamle turboen er gåen så må ha meg en ny, noen som har erfaring med GT-K serien til turbonetics? Tenkte meg rundt 400hk så kommer tidlig så da er vel GT-K 450 beste valg? Noen tips til andre turboer som fungerer bedre? http://www.turboneticsinc.com/products/ind...;category_id=84 Takk for svar:) 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Tipper du finner mye hvis du søker i forumet. Ligger mange turbo tråder her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted August 9, 2007 Author Share Posted August 9, 2007 Pelle væck har skrevet i en anne tråd at den mindre modellen Gt-k 350 har et stort kompressor hus og vil komme sent. Det pelle sier virker fornuftig men syns det er merkelig at forhandleren i usa jeg snakket med anbefalte GT-K 450 som en turbo som ville lade raskt på min motor.. Men er det noen som har prøvd denne serien? 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy w Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 men hva legger de i raskt? rask på 5500rpm eller at den kommer tidlig som feks 1bar på 2500rpm? Sierra Cosworth 4x4 Limited Edition 73/700Escort CosworthEscort CosworthFord SVT LightningMB Vito 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted August 9, 2007 Author Share Posted August 9, 2007 jeg mener at den kommer tidlig.. er jo kjekt at den spooler raskt opp når du girer ned og gir gass, men syns det er mye viktigere at du får ladetrykket tidlig når du skal bruke bilen på veien. 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy w Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 det er jeg enig i, men spørsmålet er jo hva han selgeren mener med lade raskt på din bil. vet han i det hele tatt noe særlig om oppbyggingen til cosworth med tanke på kammer og slikt. de er jo mye mer vant til japser der borte og dem er jo håpløs trege i bunn, men fikser det ofte med lettere utveksling. Sierra Cosworth 4x4 Limited Edition 73/700Escort CosworthEscort CosworthFord SVT LightningMB Vito 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 Den gamle turboen er gåen så må ha meg en ny, noen som har erfaring med GT-K serien til turbonetics? Tenkte meg rundt 400hk så kommer tidlig så da er vel GT-K 450 beste valg? Noen tips til andre turboer som fungerer bedre? http://www.turboneticsinc.com/products/ind...;category_id=84 Takk for svar:) Her er noe å fundere over:http://www.turboneticsinc.com/products/ind...?category_id=75 Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bUlk Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Jeg ringte til KRB tidliger i sommer, da nevnte han at den kom hardt ikke tidlig, sånn jeg forsto han. Dette er det jeg også har forstått ut fra div, forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted August 14, 2007 Author Share Posted August 14, 2007 Ok, takk for svar:) tror det blir en KRX 400 på mg... 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansi Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Ok, takk for svar:) tror det blir en KRX 400 på mg... Uff Hehe.. Lykke til da, håper den fungerer like bra som "reklamert" 91 Sierra Cosworth 4x4 Bremsepapirer: Auto Consult TEF Racing Prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now